recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 46" C9005 forsinket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 46" C9005 forsinket

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BlackAce BlackAce skrev:

Arhhh jeg kan ikke huske hvor det var jeg læste om de problemer med hdmi kablerne, der var nemlig også en som havde lignende problem, mener at han byttede rundt på kablerne og slukkede TV'et i ca. 15 min. og tændte det igen, og vups ingen problemer. Kan det evt. have været hos Flatpanels.dk ?
Det kan godt være hos flatpanels. Jeg er ikke den eneste med det problem. Og jeg har også opdateret mit tv, hver gang der er en opdatering, men intet virker. Jeg har også prøvet alle de hdmi indgange som er på det. Og det virker så også en dag eller to.
Hvis bare man ikke tabte så mange penge på disse ting når man sælger, så ville jeg da gå med til at bytte det, og så sælge det. Men jeg kommer jo ikke i nærheden af de 14.500kr jeg har givet, heller ikke selvom der er 3 par briller og et af de gode ophæng med i prisen.
Jep det kan godt tænkes at det var der, det er de 2 sider jeg plejer at kigge igennem for at få nogle fif til et nyt tv. Din 8705 model kan fås p.t. i en 46" til 14.389,- kr. hos Elgiganten. Dead
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:27

Din 8705 model kan fås p.t. i en 46" til 14.389,- kr. hos Elgiganten. Dead
Det er så med et par briller. Jeg har 3 par.Smile Men det er desværre ikke til at komme af med. Selv om det jo så ville være i lukket kasse. Jeg tænker virkelig over om at jeg skal prøve. Men hvis jeg kun kunne få under 12k med alle de ting til, så er det ligemeget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:32

Din 8705 model kan fås p.t. i en 46" til 14.389,- kr. hos Elgiganten. Dead
Det er så med et par briller. Jeg har 3 par.Smile Men det er desværre ikke til at komme af med. Selv om det jo så ville være i lukket kasse. Jeg tænker virkelig over om at jeg skal prøve. Men hvis jeg kun kunne få under 12k med alle de ting til, så er det ligemeget.
Jeg kan måske købe et par af dig, når jeg har fundet ud af hvilket et jeg skal have, er godt nok blevet i tvivl ang. C8705, jeg havde brændt mig varm på det, og set på det 10 til 20 gange i Expert butikken, og der siger den godt nok ikke noget. Jeg må hører nogle som har købt 46" udgaven i en anden tråd, du skal have tak for dine indslag Flemming og jeg håber at du får det byttet til et andet eller pengene retur. Thumbs Up
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 14:35

Jeg kan måske købe et par af dig, når jeg har fundet ud af hvilket et jeg skal have, er godt nok blevet i tvivl ang. C8705, jeg havde brændt mig varm på det, og set på det 10 til 20 gange i Expert butikken, og der siger den godt nok ikke noget. Jeg må hører nogle som har købt 46" udgaven i en anden tråd, du skal have tak for dine indslag Flemming og jeg håber at du får det byttet til et andet eller pengene retur. Thumbs Up
Ja, hvis de så i det mindste ville bytte til et andet mærke. Men held og lykke med dit kommende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
fredtoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 16:33

Hello
Iflg. Expert i Rødovre Centret er Samsungs 9-serie forsinket p.g.a. Camkort stikker for langt ud. Har det noget på sig. ? Ouch

Ja, det kan det godt. Den første produktion har den lille skavank, at man i værste fald fra den gale vinkel kan se at der sidder en kortlæser i TV'et hvis man benytter sådan en. Det vil givet blive rettet til i senere revisioner, men i praksis er det næppe noget som vil have nogen betydning for 90% af danskerne, særligt efter at Yousee går væk fra at kræve kortlæsere.

Der har jeg heller ikke tænkt mig at købe hos, men tak for advarlsen alligevel Flemming. Expert fortalte at der kun kom en 46" i RC omkring sidst i oktober månedet og at man skulle forudbestille hvis man skulle have en. Jeg tror nok at jeg heller vil købe C8705 i en 46" udgave, der skulle heller ikke være den store billed forskell mellem 8 og 9 serien - påstod Expert.

Hvis der bliver forskel i billedkvalitet bliver det næppe til C9005's fordel. Sandsynligheden er stor for at de vil være sammenlignelige, eller at C8705 vil være en lille smule bedre.

Man kan dog ikke tage fra C9005 at det er noget af et design statement.

Redigeret af fredtoft - 28-September-2010 kl. 16:34
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 16:41
Ved de har fået den i display i HFK på Frederiksberg idag, var lige forbi. Looks Great Thumbs Up
Til top
O'Brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2006
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 21:38
Jeg er rigtig tilfreds med mit 46" 8705  Smile  Betragtningsvinklen er dog under middel...
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af O'Brian O'Brian skrev:

Jeg er rigtig tilfreds med mit 46" 8705  Smile  Betragtningsvinklen er dog under middel...
Ah ha, endelig en tilfreds bruger af 46" udgaven LOL Må man spørge om du har haft samme problemer med dit tv som Flemming. ?
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af fredtoft fredtoft skrev:

Hello
Iflg. Expert i Rødovre Centret er Samsungs 9-serie forsinket p.g.a. Camkort stikker for langt ud. Har det noget på sig. ? Ouch

Ja, det kan det godt. Den første produktion har den lille skavank, at man i værste fald fra den gale vinkel kan se at der sidder en kortlæser i TV'et hvis man benytter sådan en. Det vil givet blive rettet til i senere revisioner, men i praksis er det næppe noget som vil have nogen betydning for 90% af danskerne, særligt efter at Yousee går væk fra at kræve kortlæsere.

Der har jeg heller ikke tænkt mig at købe hos, men tak for advarlsen alligevel Flemming. Expert fortalte at der kun kom en 46" i RC omkring sidst i oktober månedet og at man skulle forudbestille hvis man skulle have en. Jeg tror nok at jeg heller vil købe C8705 i en 46" udgave, der skulle heller ikke være den store billed forskell mellem 8 og 9 serien - påstod Expert.

Hvis der bliver forskel i billedkvalitet bliver det næppe til C9005's fordel. Sandsynligheden er stor for at de vil være sammenlignelige, eller at C8705 vil være en lille smule bedre.

Man kan dog ikke tage fra C9005 at det er noget af et design statement.

Tak for dit input, jeg har Cancal Digital og havde tænkt mig at skulle have Camkort så jeg kan undgå HD boxen og en fjernbetjening mindre. Uheldigvis har vi spisestuen i den side hvor Camkortet stikker ud og pænt er det jo ikke når man har gæster og kortet stikker en halv meter ud vel. ? LOL Er enige i med dig at C8705 vil nok stå bedst, men det skal jo snart opleves.
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 09:06

Arhhh jeg kan ikke huske hvor det var jeg læste om de problemer med hdmi kablerne, der var nemlig også en som havde lignende problem, mener at han byttede rundt på kablerne og slukkede TV'et i ca. 15 min. og tændte det igen, og vups ingen problemer. Kan det evt. have været hos Flatpanels.dk ?
Det kan godt være hos flatpanels. Jeg er ikke den eneste med det problem. Og jeg har også opdateret mit tv, hver gang der er en opdatering, men intet virker. Jeg har også prøvet alle de hdmi indgange som er på det. Og det virker så også en dag eller to.
Hvis bare man ikke tabte så mange penge på disse ting når man sælger, så ville jeg da gå med til at bytte det, og så sælge det. Men jeg kommer jo ikke i nærheden af de 14.500kr jeg har givet, heller ikke selvom der er 3 par briller og et af de gode ophæng med i prisen.
Hej Flemming fandt lige tråden fra Flatpanels.dk ang. HDMI problemer, så her er lidt læsning og måske en løsning på dine problemer. (?).
(Emne: Samsung U467705 hdmi problemer)
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 09:07

Hej Flemming fandt lige tråden fra Flatpanels.dk ang. HDMI problemer, så her er lidt læsning og måske en løsning på dine problemer. (?).
Takker.Big smile Kigger på det, selv om det kun er et 7705.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 09:25

Takker.Big smile Kigger på det, selv om det kun er et 7705.
Det ser vildt ud med deres afstemning. Ja, der er kun 11 der har stemt, men ud af dem har de 7 haft problemer. Det er en stor % del.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu