|
Samsung 4K PC skærm SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2014 kl. 18:37 |
Samsung 4K 28 tommer PC skræm sælges. Model : U28D590DS. Skærmen er under en måned gammel og er købt hos dansk forhandler, plasten sidder forsat på foden og rundt om skærmen. Alt medfølger b.la. emballage, kvittering osv.
Befinder sig på Frederiksberg eller i Ballerup Pris 2500 kr. - SOLGT Redigeret af vind - 18-November-2014 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
Alfee ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
MVH. Alfee
|
|
![]() |
|
Alfee ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Hej
Stadig til salg ? Er det med Display port ? Mvh. Ivan Kjær
|
|
MVH. Alfee
|
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
Hej
Den er ikke solgt endnu og der er display port |
|
![]() |
|
Hej igen.
Jeg er interesseret. I morgen vil prøve at låne en mage til for at se om den vil køre på min Hackintosh. Så jeg giver lyd fra mig, så snart jeg har klarhed om det virker. hvorfor sælger du?. Er den ikke OK hos dig ?. Mvh. Ivan kjær
|
|
MVH. Alfee
|
|
![]() |
|
Skærmen er solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |