|
Samsung 50" plasma setup - lyd problem |
Besvar |
Forfatter | |
lolrich
Ny bruger Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 9 |
Emne: Samsung 50" plasma setup - lyd problem Sendt: 01-Juni-2011 kl. 19:56 |
Hejsa!
Jeg har erhvervet mig dette dejlige fjernsyn (PS50C685) i sidste weekend, så langt så godt.. Derudover har jeg min PS3 samt en pioneer "forstærker", den har navnet: XV-LX03 - manual kan ses her -> http://docs.pioneer.eu/Manuals/LX03_MAN_LX03_SDN_manual/?Page=96 Jeg ønsker at benytte mig med det bedste lyd/resultat som muligt, med de ting jeg har til rådighed i mit setup - hvordan gør jeg? Som det er nu, har jeg prøvet følgende: PS3 -> (HDMI) -> TV -> (TOSLINK) -> XV-LX03 - så kan jeg simpelthen ikke få den til at afspille DTS, men blot fesent mono lyd på mine front højtalere PS3 -> (HDMI) -> XV-LX03 -> (HDMI) -> TV - så kan jeg fint få DTS lyd og dets lign. men så virker 3d film ikke, da min "forstærker" umiddelbart ikke køre HDMI 1.4, Har i nogle idéer til en bedre løsning?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |