|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Ja, jeg er ikke til at komme uden om. ![]() Det er faktisk ret fedt at slippe for boks. Jeg havde boks et stykke tid, fordi jeg har nogle ekstrakanaler. Men den fylder jo også, så er det noget lettere, og pladsbesparende, at sætte et lille kort ind i siden.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() |
|||
På mit tv ser det ud til at det er på selve bagsiden af tv'et at CI-modulet skal sidde.
|
||||
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
På mit gamle samsung, skulle det sættes ind fra siden af. Det ville være tosset hvis man ikke kunne tage det ud hurtig, uden at skulle om bagvet. Mit samsung, havde jo desværre også fejl på det. Det var sådan at hver 2-3 dage, så skulle kortet lige hives ud, og så ind igen.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
BlackAce ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: København Status: Offline Point: 760 |
![]() |
|||
Lyder godt nok lidt besværligt, troede at denne her løsning var bedre end have box løsningen. Tror at jeg beholder boxen lidt endnu og høre fruen hvad hun er stemt for.
Men det er meningen at jeg vil købe Samsungs Slim tv ophæng, der er en lille bøjle så man kan tippe tv'et, hvis du skal tilslutte nyt udstyr.
![]() |
||||
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil 7 PS4 spil Samsung UE-55D8005 Samsung LE-40F86BD (sovevær.) Samsung DVD-HR750 160GB Sony PS3 Slim 120GB Sony PS4 1TB OnePlace tvbox HDTV-BOX C9000 serien C |
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() |
|||
Det burde nu fungere uden problemer på dit Tv. Der er Strongs CAM du skal have fat i. Se eventuelt hvilke CA-moduler der passer til hvilke Tv-udbydere her:
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Tak for det Rasmus, jeg hører hvad Fona har på lageret.
![]() |
||||
655 Blu-Ray film
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |