|
Samsung 55 tilbud? (M. / U. 4K) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg mener jo at et bedre billede med højere opløsning er værd at bruge penge på. Ved ikke om du har set det live, men den opskaleringsfunktion der er i de fleste 4K tv ser faktisk ret fedt ud (Så længe vi taler 1080P til 4K). Men nu er det jo heller ikke dig personligt jeg henvender mig til med mit indlæg :) Men derimod trådstarter/køber. Når vi er oppe i prisklassen omkring 10000 kr så giver det da meget mening at kigge fremad. Så jeg tillader mig at gå ud fra at vedkommende går op i en god film oplevelse/kvalitet og måske vil beholde sit tv i 4-5 år. . Allerede nu er der, som du skriver, først og fremmest Netflix i 4K, men mon ikke at der om ½-1½ år ude i fremtiden er materiale i store mængder tilrådighed ? - Der er jo en filmbranche der skal tjene penge og et bluray salg der er nedadgående. Er du alligevel typen der skifter hver 3. år så vil jeg da gerne komme med den påstand at et 1080 tv nok ikke er mange penge værd på brugtmarkedet til den tid.. Redigeret af Jonas Baadsgaard - 27-December-2014 kl. 13:28 |
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |