|
samsung 7005 vs 8005 i 65 " |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jokeboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2011 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2016 kl. 20:34 |
Hvad er forskellen på de 2 modeller udover 4000 kr pt
og 8005 har twintuner ? Er på jagt efter efter 65 tommers tv til min hjemmebiograf håber på hjælp fra jer eksperter ;) |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er i samme dilemma, dog i 55 hvor prisforskellen er mindre. Der er det med twintuner, lidt med design og så har jeg også læst mig frem til at lyden skulle være ludt bedre i 8005
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Har selv hoppet på en 65 7005 model. Har prøvet sammenligne dem, med hdr og 4k uden at kunne se forskel. Der er sikkert en minimal forskel. Mine øjne kunne bare ikke se det.
Så det er nærliggende som JesperKBH skriver, at forskellen er smule design og twintuner. Ikke nok til jeg syntes det var merprisen værd. Edit: Oplever hverken bleeding, banding eller DSE på min 65". Redigeret af JordanDK - 29-August-2016 kl. 22:47 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Har selv valgt 7005 da forskellene i mine øjne er meget små. Twintuner er kun Nice to have for mig.
Du kan få begge tv (og mange andre) med 20% rabat i Power. Rabatten gælder til og med i morgen. Du skal blot bestille det i en af deres butikker. Det gjorde jeg. Fik 65KS7005 til 11.200 kr. 65KS8005 vil koste 14400 kr. Du kan godt bestille det med rabat selvom det ikke er på lager. Redigeret af Havelund - 29-August-2016 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det er ikke en rabatkode. Du skal fysisk møde op hos dem for at få 20%. Tilbuddet slutter i dag.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
El-giganten skulle eftersigende matche de 20%, hvis man nævner Powers tilbud
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
OK. interessant. Jeg ringede lige til deres kunde support. Her fik jeg at vide at det er op til den enkelte butik at afgøre dette og at jeg var nødt til at møde op fysisk da man ikke kan ringe til dem i butikken. Gider bare ikke køre 25km for at få at vide at de IKKE matcher...... Nogle gode råd? mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
Du kender ikke tilfældigvis en som bor i nærheden som kan tjekke det? Hvor i landet bor du?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Desværre. Er nok bare nødt til at køre derind. pisse irriterende at man ikke kan ringe direkte til butikken.
|
|
![]() |
|
Det ville de så ikke :(
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
Hvorfor så ikke bare købe det i power ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |