|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 04-Maj-2009 kl. 20:36 |
Har lige modtaget mit nye sam. USB dongle , men kan ikke få den til at fungere med pc. Jeg har installeret det medfølgende program (PC share manager 2.0) men når jeg starter den op kan den ikke finde server og
Skriver " wiselink pro .exe holdt op med at fungere" . har prøvet med kabel men heller ikke forbindelse. Har jeg mon fået en forkert nøgle? Har sat netværksforbindelse op i menu på tv og lavet en netværkstest hvor den var ok. |
|
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Her er en guide til opsætning af DLNA på samsung.Måske den kan hjælpe. |
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
|
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
|
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |