|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bent.Lauritsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 27-Juli-2009 kl. 21:43 |
Jeg var i weekenden i en Media Markt i Tyskland og så der en Samsung serie 8 8090. Synes at den havde det bedste billede af dem der var udstillet. Menmen, jeg kan ikke finde noget info på det på Samsungs DK hjemmeside. Er der forskellige typenumre i de forskellige lande eller er jeg bare faldet over en model der ikke er i DK endnu?? PS de havde sat såd'n en fætter til http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=tv homeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=h ometheathresystems&model_cd=HT-WS1G/XEE# # og den havde en GOD lyd
|
|
![]() |
|
Bent.Lauritsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hmm, er der ingen der har nogen idé om hvad det kunne være jeg så??
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Mit umiddelbare gæt er at det er en anden version af: UE-46B8050.
Denne har local dimming istedet for edge dimming. Som skulle give bedre billede :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |