recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung A800 fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung A800 fejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wymaxreborn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Juni-2013
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wymaxreborn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung A800 fejl
    Sendt: 07-December-2014 kl. 10:58
Hello,

Min Samsung A800 lukkede fredag aften pludselig ned efter et par timers brug. Måden den slukkede på var ikke helt normal, idet der ikke var blåt lys indtil den var lukket helt ned, men slet intet lys, dvs. lampen lukkede ned. Samtidig blinker alle tre lamper, hvilket ifølge manualen betyder at "lamp is malfunctioning". Strøm af, vente, prøve igen, så lyser lampen i et minuts tid, og lukker så ned igen. Jeg har kun prøvet dette én gang.

Lampen har kørt 2738 timer, så den har vel gjort det godt LOL Men når nu den godt kan lyse ifm. en genstart, er det så den der er ovre det, eller skal jeg måske bare have renset et filter (hvilket jeg aldrig har gjort)?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu