recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Anynet+ og PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Anynet+ og PS4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
phb.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Marts-2004
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phb.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Anynet+ og PS4
    Sendt: 14-April-2016 kl. 09:40
Hej,

Jeg har et Samsung JU7005 med en PS4 koblet til. Når jeg søger på Anynet+ enheder på tv'et viser den ingen kompatible enheder. Jeg har slået "HDMI link" til på PS4.

Kan det være mit HDMI kabel, eller virker Anynet+ bare ikke mellem JU7005 og PS4?

Ju7005 har denne her One Connect Mini boks, hvor eksterne HDMI enheder sluttes til via. Kan det være derfor?

vh Peter
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2016 kl. 10:27
Ved ikke om det hjælper, men på mit ju7005 kan jeg godt finde min PS3 som er koblet på receiver, som er koblet på one connect. Så det burde virke.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu