recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung B658
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung B658

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sliskie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung B658
    Sendt: 06-Juni-2009 kl. 13:04
Hej.

Jeg har læst at dette tv, er et af de bedste LCD billedmæssigt. Prisen er overkommelig, så jeg tænker at dette kunne være noget for mig. Jeg ønsker dog at vide, om der ikke er en tysk model, som vil være billigere, men samtidig er nøjagtig samme tv?

Håber i kan hjælpe.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 15:21

Iflg. de oplysninger jeg har fået fra Cinemagic.dk kan deres xxB650 godt bruges i DK uden problemer, når vi snakker : Analog & DVB-T/C (Mpeg2 & Mpeg4)

http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le-40b650-4957p.html

Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 11:04

B655, B656, B657 og B658 er danske modeller, hvor forskellen ligger i designet (nogen med tynd rød kant, andre uden, osv.)

B650 er den europæiske version. kskruger skriver de kan bruges i DK. Jeg har hørt det samme i anden tråd. Så det er nok rigtigt.
Med "nok" mener jeg, at det nu kunne være rart om det var november og man kunne teste på DR HD om den viser HD via DVB-T korrekt. Korrekte undertekster osv.

For B650 er ca. 3.000 billigere hos f.eks. cinemagic.dk (10k for en 42" fremfor små 13" k for en dansk model). 3.000 for en dansk manual er jo lige i overkanten, når man kan downloade den gratis 

Jeg overvejede selv dette fjernsyn, da det får gode anmeldelser og da jeg kan lide billedet på Samsung-modeller.
MEN, jeg gik bort fra det igen, da det har AutoDimming der ikke kan slåes fra. Og det er jeg ret sikker på jeg ville finde AutoDimming f#%€&#% irriterende i dagligdags brug.

Det er til at finde en B65X model hos diverse forhandlere, f.eks. Expert. Så tag selv ned og check den ud.

Du kan se AutoDimming i funktion, f.eks. når du går i menuen. Menuen er lidt mørkere, og så skruer fjerne fjernsynet ned for lysstyrken.

Redigeret af JENC - 07-Juni-2009 kl. 11:05
Til top
sliskie Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2009
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 13:38
Men jeg tænkte på om det B650 også har de samme features, som hvis man tjekker B658 på Samsungs hjemmeside? Bl.a. Internet@TV, DLNA, Crystal osv.?
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2009
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 15:36
Prøv checke det via tysk, engelsk eller com-hjemmeside. Det skulle være ligefor at finde...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu