B655, B656, B657 og B658 er danske modeller, hvor forskellen ligger i designet (nogen med tynd rød kant, andre uden, osv.)
B650 er den europæiske version. kskruger skriver de kan bruges i DK. Jeg har hørt det samme i anden tråd. Så det er nok rigtigt.
Med "nok" mener jeg, at det nu kunne være rart om det var november og man kunne teste på DR HD om den viser HD via DVB-T korrekt. Korrekte undertekster osv.
For B650 er ca. 3.000 billigere hos f.eks. cinemagic.dk (10k for en 42" fremfor små 13" k for en dansk model). 3.000 for en dansk manual er jo lige i overkanten, når man kan downloade den gratis 
Jeg overvejede selv dette fjernsyn, da det får gode anmeldelser og da jeg kan lide billedet på Samsung-modeller.
MEN, jeg gik bort fra det igen, da det har AutoDimming der ikke kan slåes fra. Og det er jeg ret sikker på jeg ville finde AutoDimming f#%€&#% irriterende i dagligdags brug.
Det er til at finde en B65X model hos diverse forhandlere, f.eks. Expert. Så tag selv ned og check den ud.
Du kan se AutoDimming i funktion, f.eks. når du går i menuen. Menuen er lidt mørkere, og så skruer fjerne fjernsynet ned for lysstyrken.
Redigeret af JENC - 07-Juni-2009 kl. 11:05