|
Samsung BD-C8200/8500 |
Besvar ![]() |
Side <1 1718192021 22> |
Forfatter | |
mogwai ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej alle sammen
Kan se en af jer spurgte om det gav mere adgang at køre på en amerikansk IP - men kan ikke finde et svar :(
Er der fordele ved at køre på en amerikansk IP via sit BD-C8200 ? og i så fald hvilket?
|
|
![]() |
|
OleRas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hej
Selv om denne tråd er ved at være lidt gammel prøver jeg alligevel... Nogle af min gode venner, et ældre ægtepar, har købt sig en Samsung BD-8200 med det primære formål at bruge den til at optage diverse programmer på, men, nu er det gået et par måneder, og de har stadig ikke fået den til at fungere, så nu har de spurgt om jeg ville hjælpe dem, og det vil jeg selvfølgelig, hvis jeg kan ... Men da jeg ikke har fulgt meget med i det marked de sidste 3-4 år, må jeg nok lige ha' et par ting på det rene ved at spørge expertpanelet hér :) Så videt jeg kan se i specifikationerne har den kun en MPEG-2 tuner ??, lyder jo i mine øre meget usandsynlig, men passer egentlige meget godt, for uanset hvor mange kanalsøgninger de laver finder den kun 3 kanaler, DR1, TV2 og en mere, vist DR2 !? - Her lidt fakta: De bor i Frederiksværk og har Yousee kabel tv, den store pakke, og de har ikke nogen supplerende boxe/kasser/æsker m.v. - BD-C8200 er som jeg har forstået det tilsluttet direkte til signaludtaget i vægggen. Men som skrevet kan den kun finde 3 programmer, som alle sender i MPEG-2.... Kort og godt, hvad gør man i denne situation for at få alle kanalerne frem ?, det kan formentlig ikke passe at den ikke har en MPEG-4 kabeltuner indbygget ? På forhånd tak for svar ! |
|
/Ole
__________________ Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio. |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Bare rolig, den har MPEG4. De skal indtaste netværksnummer 151 og søge igen. Så skal kanalerne nok komme frem. De skal også huske at vælge "kabel" og ikke " luft" når der søges.
J Redigeret af Jwin - 25-April-2011 kl. 11:19 |
|
![]() |
|
OleRas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hej Ok fint, tak for hjælpen ! |
|
/Ole
__________________ Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio. |
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Læs lige clucking post på side 12 om kanalsortering.
En firmware opdatering til sidste version 1007, kan også anbefales. |
|
![]() |
|
Vanlose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Så er firmware 001008 klar til downloadning. Kan ikke lige se hvad den ændrer.
|
|
![]() |
|
Gnist ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Står det ikke på deres hjemmeside, hvad der er blevet ændret i den nye firmware?
|
|
![]() |
|
Papados ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2011 Sted: Horsens Status: Offline Point: 3 |
Kanalsortering er muligt - det skal bare først ''aktiveres' inde opsætningen. Det fungerer ved at ændre kanalnumre.
|
|
![]() |
|
Papados ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2011 Sted: Horsens Status: Offline Point: 3 |
Gentager: kanalsortering er muligt! Jeg har ikke problemer med at afspille en DVD/Bluray og optager samtidig.
|
|
![]() |
|
John_Dolk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2011 Sted: Odense N Status: Offline Point: 2 |
Hej
Er der nogen der ved hvor man kan downloade tidligere F/W's end den nuværende 1009.1 til 8200 modellen?
|
|
JD :O))
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Mener ikke der kan nedgraderes.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
John_Dolk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2011 Sted: Odense N Status: Offline Point: 2 |
Det er muligt, men vil gerne prøve alligevel. Der må være nogen som har gemt tidligere versioner.
|
|
JD :O))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1718192021 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |