|
Samsung BD-C8200/8500 |
Besvar ![]() |
Side <1234 22> |
Forfatter | |
Limfinger ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
100000*19*2kr pr Kw*16 timers standbye = 60800kr så ca 60øre på standbye pr dag! selvfølgelig plus når den køre!!!!
Damn! jeg må ha for meget tid!
men glæder mig til at se den Samsung box!
|
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Den er kommet i Fona butikkerne i dag. Er ret lækker i designet.
|
|
![]() |
|
WellDone ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Status: Offline Point: 41 |
Efter lidt søgen, fandt jeg det her på samsungs hjemmeside: ![]() |
|
![]() |
|
per olsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
HMMM ingen hdmi indgang så man kan ikke tilslutte sin Sat modtager eller et andet externtmedie med HDMI og så optage fra det.
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Jeg har købt en af slagsen..... Virker umiddelbart fint, men har problemer med kanalsortering på DVB-C. Jeg har oprettet en tråd under Kabel TV
Er der nogen der har prøvet kanalsortering på DVB-T?
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Den har heller ikke DV indgang, ej heller composite video ind. Så folk med Videokamera er ikke så heldigt stillet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kører de fleste moderne kameraer ikke osse med USB i dag.
|
|
![]() |
|
per olsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Hej Jwin Er der USB ud ?så man kan tage en usb stik med over til sin pc og brande en dvd film(optaget fra TV) ?
HMMM så videoKamera må med over til PC.
|
|
![]() |
|
Lidt erfaringer fra de første dage med en C8200:
Positive ting:
- God billedkvalitet.
- Super mediaplayer, æder alt hvad jeg har prøvet; asf, mkv, avi, wmv.
- Hurtig opstart, fungerer fint med HDMI-CEC
Negative ting:
- Man kan ikke sorterer kanaler på YouSee DVB-C. YouSee's rækkefølge hænger man på.
- Der er en hammer irriterende "Optager" ikon på skærmen, når man bruger "Chase Play"
- Man skal ind og sætte 24P support til, hver gang man skal se BluRay.
Det sidste med 24P support er lidt skummel. Sættes den som "Til" i system menuen, skifter den nogen gange, men ikke altid, tilbage til "Fra". Det skal undersøges nærmere.
|
|
![]() |
|
Så summa, summarum: Man kan IKKE på nogen måde, få TV optagelser ud fra Recorderen. Redigeret af Jwin - 18-Maj-2010 kl. 13:40 |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Skønt, er det ikke dejligt at et eksternt firma kan 'bestemme' hvad en anden producent skal tillade hvad vi køber og betaler for, super frit system.
Nå det er en helt anden diskussion, men det lader til at den trods alt er en fed maskine, den kan ikke redigerer vel? |
|
![]() |
|
marqhansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Kan jeg regne med den kan bruges med min panasonic fjernbetjening ? (HDMI-CEC)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 22> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |