recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-C8200/8500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-C8200/8500

Besvar Besvar Side  <1234 22>
Forfatter
Besked
Limfinger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2006
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Limfinger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 18:11
100000*19*2kr pr Kw*16 timers standbye = 60800kr så ca 60øre på standbye pr dag! selvfølgelig plus når den køre!!!!

Damn! jeg må ha for meget tid!
men glæder mig til at se den Samsung box!
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 18:50
Den er kommet i Fona butikkerne i dag. Er ret lækker i designet.
Til top
WellDone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Maj-2010
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 08:46

Efter lidt søgen, fandt jeg det her på samsungs hjemmeside:

Hvis I vælger modellen "bd-c8500", så får I mulighed for at hente en dansk "user manual". Beer
Til top
per olsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 16:40
HMMM ingen hdmi indgang så man kan ikke tilslutte sin Sat modtager eller et andet externtmedie med HDMI og så optage fra det.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 11:35
Jeg har købt en af slagsen..... Virker umiddelbart fint, men har problemer med kanalsortering på DVB-C. Jeg har oprettet en tråd under Kabel TV

Er der nogen der har prøvet kanalsortering på DVB-T?
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af per olsen per olsen skrev:

HMMM ingen hdmi indgang så man kan ikke tilslutte sin Sat modtager eller et andet externtmedie med HDMI og så optage fra det.

Den har heller ikke DV indgang, ej heller composite video ind. Så folk med Videokamera er ikke så heldigt stillet.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 12:37
Kører de fleste moderne kameraer ikke osse med USB i dag.
Til top
per olsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér per olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 14:54

Hej Jwin

Er der USB ud ?så man kan tage en usb stik med over til sin pc og brande en dvd film(optaget fra TV) ?
HMMM så videoKamera må med over til PC.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 14:59
Lidt erfaringer fra de første dage med en C8200:

Positive ting:
- God billedkvalitet.
- Super mediaplayer, æder alt hvad jeg har prøvet; asf, mkv, avi, wmv.
- Hurtig opstart, fungerer fint med HDMI-CEC

Negative ting:
- Man kan ikke sorterer kanaler på YouSee DVB-C. YouSee's rækkefølge hænger man på.
- Der er en hammer irriterende "Optager" ikon på skærmen, når man bruger "Chase Play"
- Man skal ind og sætte 24P support til, hver gang man skal se BluRay.

Det sidste med 24P support er lidt skummel. Sættes den som "Til" i system menuen, skifter den nogen gange, men ikke altid, tilbage til "Fra". Det skal undersøges nærmere.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af per olsen per olsen skrev:

Hej Jwin

Er der USB ud ?så man kan tage en usb stik med over til sin pc og brande en dvd film(optaget fra TV) ?
HMMM så videoKamera må med over til PC.
Nej. Du kan ikke kopiere optagelser fra TV. Hverken via DLNA netværk, USB Stick eller USB Disk. Der er kopibeskyttelse på composite video ud (Det gule stik). Jeg har prøvet at overspille til min gamle recorder via det stik, men det bliver "bare" et gråt billede. Jeg skal prøve at overspille til min PC via en Pinnacle 510 USB Videobox. Den plejer at være ligeglad med kopibeskyttelse. Det må komme an på en prøve.

Så summa, summarum: Man kan IKKE på nogen måde, få TV optagelser ud fra Recorderen.

Redigeret af Jwin - 18-Maj-2010 kl. 13:40
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 10:59
Skønt, er det ikke dejligt at et eksternt firma kan 'bestemme' hvad en anden producent skal tillade hvad vi køber og betaler for, super frit system.

Nå det er en helt anden diskussion, men det lader til at den trods alt er en fed maskine, den kan ikke redigerer vel?
Til top
marqhansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marqhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 14:23
Kan jeg regne med den kan bruges med min panasonic fjernbetjening ? (HDMI-CEC)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 22>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu