|
Samsung BD-C8200/8500 |
Besvar ![]() |
Side <1 19202122> |
Forfatter | |
fink ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-November-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg proppet kortet i maskinen og det virker udemærket. Jeg har dog ikke forsøgt timede optagelser endnu.
|
|
![]() |
|
fink ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-November-2010 Status: Offline Point: 15 |
Timede optagelser virker også ok.
|
|
![]() |
|
GustavB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Prøv om Timer optagelse af en kodet kanal virker, når maskinen er slukket
Gustav
|
|
![]() |
|
Det virker også fint.
|
|
![]() |
|
tmathiesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2012 Status: Offline Point: 4 |
Timeroptagelse af kodede boxer kanaler virker desværre ikke hos mig.
Har en fuldt opdateret BD C8200 med firmware 001010.
Jeg anvender et almindeligt CI kort.
Måske skulle jeg have bedt om et CI+ kort på trods af C8200 ikke understøtter DVB/T2.
Fink - bruger du CI eller CI+ kort?
|
|
![]() |
|
Hej,
Jeg bruger et CI kort (jeg tror ikke at CI+ virker til den). Jeg har sådan et der fuglgte med et TV2 kort i El.giganten for ca. 300 og det virker altså hos mig. Jeg pt har tv2 (samt zulu på prøve) der er kodede og fra de kanaler virker kodede optagelser fint. Jeg mener at jeg har den seneste software installeret. Måske kan det have noget med det at gøre. edit: software: 2011/07/04_001009 Redigeret af fink - 07-Februar-2012 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
tmathiesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2012 Status: Offline Point: 4 |
Tak for dit svar.
Det virkede heller med den tidligere firmware, og opgradering til 001010 løste desværre ikke problemet.
Den eneste forskel jeg kan se mellem din og min installation er, at jeg har Boxer Mini Film pakken.
Vil prøve at låne et CI+ kort for at se om det løser mit problem med timeroptagelse af kodede kanaler.
|
|
![]() |
|
CI+ modulet løste mit problem med timeroptagelse.
|
|
![]() |
|
pgils ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Har netop updateret med firmware 1010 på min BD-C8500, og kan nu ikke afspille video fra PC.
AVI og MKV giver "ikke understøttet filformat" - på filer som jeg allerede har set før opdatering. Normal dvd afspilning med avi og mkv virker fint. Er der nogen der kender til dette, eller i værste fald hvordan finder man den gamle firmware 1009 og får den downloadet igen ? Håber at jeg er i det rette forum.
|
|
![]() |
|
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
Har du nulstillet maskinen til fabriksindstillinger efter denne opgradering ? Det kan desuden være en gode idé, at exportere dine kanalindstillinger til en USB'nøgle, så de er lette at geninstallere hvis de forsvinder under processen. Dog kan det også være smart at lade maskinen søge dem på ny, hvis det er lang tid siden du sidst har prøvet en søgning. PS. Har du boxer, så vent evt. til tirsdag med en ny søgning - de rykker rundt på kanalerne den 2. april........ |
|
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|
![]() |
|
pgils ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Hej,
Takker for et hurtigt svar. Skal forsøge at få den sat til fabriksindstilling i løbet af natten. Opdatering af kanalerne er ikke noget problem. Alt fungerer fint, bare ikke lige afspilning fra min PC via nettet, den nægter stort set alle formater med beskeden "ikke understøttet filformat". Har lige reinstalleret Samsung PC Share Manager for at se om det skulle hjælpe, men har ikke fundet nogen løsning der endnu.
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
Damn. Jeg har fået nøjagtigt samme problem på min C8200. Også her er det film jeg har set på Samsung'en Det er det eneste stykke elektronik jeg har ejet, hvor der forsvinder features ved opgraderinger. På et tidspunkt kunne man springe til det sted man var kommet til i en optagelse, ved at trykke på den blå knap. Den feature forsvandt for et par versioner siden. Jeg ringer til Samsung support mandag....... J Redigeret af Jwin - 31-Marts-2012 kl. 18:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 19202122> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |