recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-C8200/8500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-C8200/8500

Besvar Besvar Side  <1 202122
Forfatter
Besked
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Damn. Jeg har fået nøjagtigt samme problem på min C8200. Også her er det film jeg har set på Samsung'en

Problem løst. Min C8200 havde skiftet IP adresse og den nye IP adresse stod som status "afvist" i PC Share Manager. Gå ned under "Deling" og "Indst. enhedspolitik" og vælg "accepter" ud for den IP recorderen har i dag, så spiller det igen.

J

Til top
pgils Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pgils Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 16:56
Så Lykkedes det alligevel at komme igennem og se film og serier fra PC'en.Smile

Jeg har ikke rigtigt nogen anelse om hvad der er gået galt efter opdatering, men efter et par restarts af PC, og efter at have slukket Samsung 8500, kom alting tilbage til samme niveau som vanligt.

Som sagt ikke nogen rigtig løsning, men prøv at restarte PC, og opdatere med Share Manager, så løser det måske sig selv.Wink
Til top
tmathiesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Februar-2012
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tmathiesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 17:41
Boxer skifter til dvb-T2
Efter denne ændring d. 2. april, er det som kvaliteten er blevet væsenligt ringere på SD kanalerne, TV2, Tv2news, kan 4 og 5. Kvaliteten er stadig ok på de gratis SD kanaler, dvs. DR2, DR K, France24.
Er jeg den eneste der oplever dette?
Til top
GustavB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GustavB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 19:14
Jeg kan desværre ikke se TV2 HD og de andre TV2 HD kanaler. Jeg får beskeden 'Krypteringsfejl - kontakt Boxer' - hvad jeg ikke lige orker iaften

Jeg har en BD D8200 og bruger CI+ kort fra Boxer. Jeg har lavet kanalsøgning, og på et tidspunkt blev der vist downloadet ny software ti CI-modulet. Både modul og BD8200 skal jo kunne modtage T2-signal

Jeg får signal over antennen fra Boxer

Er der nogen der oplevet samme problem eller endnu bedre, er der nogen der har løsningen

Mvh Gustav
Til top
Kavi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: DK
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kavi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af GustavB GustavB skrev:

Jeg kan desværre ikke se TV2 HD og de andre TV2 HD kanaler.

Jeg får signal over antennen fra Boxer

Er der nogen der oplevet samme problem eller endnu bedre, er der nogen der har løsningen

Mvh Gustav
Hej Gustav
Jeg modtager via en D'model magen til din - også med Cl+ og et boxerkort. Da jeg foretog søgningen fandt den 55 kanaler. Deriblandt var både TV2danmarkHD, TV2filmHD, 6'erenHD, alle ukrypterede (formentlig kun i disse første dage med HD - jeg har ellers fravalgt TV2(incl.news), da jeg finder sendefladen sensationspræget og værterne umodne, generelt)

Jeg har et såkaldt flex8 abn. hos boxer og jeg modtager signal fra lynettesenderen på amager via en lille hjemmelavet dipolantenne. (Afstand 5-6 km.)  Foreløbigt har jeg ikke observeret pixeleringer eller andre forringelser.

PS. Blot til orientering Gustav, så befinder vi os i en tråd for BD-C'apparater - må derfor undskylde disse fejlanbragte indlæg.

Update: Har nu også ladet fjernsynet med alm. dvb-T'tuner snuse frekvenserne igennem. Det fandt kun 41 kanaler. Udover det self. ikke har funder HD'kanalerne, så er 4'malmø, norge2 samt ZDF også forsvundet. :(

Redigeret af Kavi - 02-April-2012 kl. 22:40
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
-
Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr
Samsung BD-D8200N (dvb T2/C)
Sagem DTR94250TA HD
LG RH7500 & RH277H
Til top
nielsv01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-April-2012
Sted: København
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielsv01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2012 kl. 16:33
Hejsa
Kan Samsung BD-C8500 optage på DVD'ere - altså fra harddisk til DVD? Jeg er nemlig på jagt efter sådan en maskine. Har 4 forskellige maskiner i forvejen, men den ene er gået i stykker og jeg synes det er svært at finde en maskine der kan det Cry

Redigeret af nielsv01 - 22-April-2012 kl. 16:40
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af nielsv01 nielsv01 skrev:

Hejsa
Kan Samsung BD-C8500 optage på DVD'ere - altså fra harddisk til DVD? Jeg er nemlig på jagt efter sådan en maskine. Har 4 forskellige maskiner i forvejen, men den ene er gået i stykker og jeg synes det er svært at finde en maskine der kan det Cry

Nej!
Til top
fink Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-November-2010
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 13:35
Jeg har forsøgt at finde ViaPlay APP til denne recorder . dog uden resultat. Er der nogen der er positiver erfaringer med dette?
Til top
jbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2011
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af fink fink skrev:

Jeg har forsøgt at finde ViaPlay APP til denne recorder . dog uden resultat. Er der nogen der er positiver erfaringer med dette?

Der kan denne model ikke.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 202122

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu