|
Samsung BD-C8500 til salg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spillepigen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2013 kl. 07:37 |
Jeg har nu investeret i Panasonic DVD optager m/dobbelte tuner sidste nye model og har ikke mere brug for min Samsung BD-D 8200N (til salg gå en uge tilbage i dette forum) Og derfor ryger top modellen Samsung BD-C 8500 også, pris 1.250kr( hvad med at købe begge to for 2.000kr det er da noget af et tilbud)og jeg sørger for forsendelsen."Maskinerne" fejler intet og fungere perfekt.
m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk |
|
![]() |
|
jhinge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skriver mail til dig.
|
|
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
|
|
![]() |
|
baf0405 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Du er godt klar over den model er 3 år gammel, og stort set intet værd?
Jeg byder 475 kr. inkl. forsendelse for BD-C8500
|
|
![]() |
|
jhinge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
baf0405 Så er det da godt jeg har købt de 2 afspillere som du syndes der stort set intet er værd og ikke dig ;-)
|
|
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
|
|
![]() |
|
spillepigen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
Hej med dig igen jhinge.
Rigtig god kommentar til baf 0405 Okay han kunne da ikke vide at vi to før har handlet med stor glæde for os begge.Og tillykke med dine nye super maskiner som bliver afsendt med posten i dag.Der er bare nogle der ikke forstår at hvis man ønsker en"prutte pris" så melder man da det når man sætter varen til salg.Nå fred være med ham vi to ved hvad han har gået glip af så kan han da bare sidde og ærge sig.Håber du bliver lige så glad for de to her som du har været for den første du købte af mig. M.v.h spillepigen (og så er de jo slettet fra til salg listen) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |