recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D5100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D5100

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D5100
    Sendt: 18-Februar-2012 kl. 17:58
Denne Bluray afspiller er på tilbud hos føtex i næste uge til 499,-

Er der nogen der kender den?

Skal bruges i sommerhus så kravene er ikke store.

Er der andre muligheder i samme prisklasse?

Til top
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 22:36
Har to styk. Virker meget fint til mit brug, men der er selvfølgelig nogle småting.
Lyd virker fint over netværk. Den har dog ingen software-afspiller indbygget (jeg har i hvert fald ikke fundet den).
Rent praktisk gør jeg det, at hvis jeg skal lave en blandet afspilningsliste, KOPIERER jeg numrene over i en kopi-mappe, som jeg så tilretter hen ad vejen.
Den mappe kan så spilles i rækkefølge, forfra, bagfra eller blandet efter ønske.

Den accepterer ikke video i .MKV via kablet netværk (det går fint via USB på forsiden).
Når jeg bruger den som netværksafspiller i video, er det oftest til TV-optagelser, som i forvejen ligger i .TS format.
Jeg har IKKE prøvet, men jeg tvivler på, at den kan afspille BD via kablet netværk.

Internet-opkoblingen: Du kan kun se YouTube. Og det er bøvlet og ikke meget bevendt.

Pris: Jeg gav 479,- og 399,- i Elgiganten / Bilka. Kig dig lidt omkring...

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 10:31
Tak for svaret.

Hvordan er fjernbetjeningen?

Hvor hurtig er den?

Larmer den?

Det er altid her de billige modeller halter.Smile
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 10:51
Den knægten fik i julegave har afspillet The Expendables i 1080p som .mkv med DTS-lyd fint over netværk hos mig.
Den blev opdateret for et par dage siden fra FW 1016.? til 1019.?, men underligt nok kunne den ikke gøre det over netværk denne gang, så der måtte jeg gøre det via USB. Ifølge Samsung.dk's hjemmeside skulle der være kommet nogle flere online ting (jeg kan ikke huske hvad), men der er stadigvæk kun youtube på den (hvilket ikke er særligt brugervenligt).

Jeg synes den er OK hurtig, og syntes heller ikke den støjer (det er den eneste BD-afspiller i huset).

Redigeret af trikker - 19-Februar-2012 kl. 10:53
Til top
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 20:16
Fjernbetjeningen ligger i den bedre halvdel for udstyr i denne klasse.
Og, som trikker også skriver, er den OK hurtig - og ikke støjende.
Bruger-interfacet er pænt.

Man skal dog gøre sig klart, at netværksfunktioner og internetadgang på både nyere TV, BD-afspillere etc. er 1.generation. Der er mange fejl og bugs! Det gælder også for denne model.
Hvis der er en speciel netværks-funktion, som er afgørende for købsbeslutningen, bør man derfor altid kontrollere f.eks. her på siderne, at funktionen rent faktisk også er understøttet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu