recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D6500 eller Panasonic BDT310?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D6500 eller Panasonic BDT310?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
VenturaDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Maj-2011
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VenturaDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D6500 eller Panasonic BDT310?
    Sendt: 16-Maj-2011 kl. 07:30
Hej

Jeg står over for at købe et Samsung D8005 (40") - og har været rundt hos forhandlerne for at indhente lidt tilbud. De fleste foreslår Samsungs nye BD-D6500 bluray afspiller til - men jeg kan se, at forgængeren C6500 fik store smæk på whathifi: http://www.whathifi.com/review/samsung-bd-c6500

Jeg er derfor en smule bekymret for at købe D6500. Jeg kan se, at Whathifi var vilde med Panasonic BDT310, som koster stort set det samme: http://www.whathifi.com/review/panasonic-dmp-bdt310

Hvad ville I vælge? Ville I gå efter, at systemet taler bedst muligt sammen (smart-hub osv.) og købe Samsungs, eller ville I købe Panasonics og så være lige glad med, om der er lige så meget synergi mellem tv og afspiller?

På forhånd tak :)
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 08:02
Tag den bedste afspiller.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 17:06
Køb Panasonic'en! De kan sagtens snakke sammen via HDMI-SEC standarden. Du kan bare ikke betjene dem begge med den samme fj.btj.Wink
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 17:37
Jeg har en panasonic 310, 0g synes det er en fed maskine, som er hurtig og bare virker som den skal.
Da jeg havde et samsung tv og en panasonic blu-ray, da kunne jeg godt betjene de fleste ting på afspilleren. Man skal bare ind i opsætningen og sætte det til.
Og hvis du så en dag, køber samsungs nye touch remote, så kan den betjene det meste.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VenturaDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2011 kl. 21:38
Hej alle,

tak for svar! :)

Det bliver Panasonic'en :)

Glæder mig til at opleve dyret...
Til top
nikolaj86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2012
Sted: Kbh
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikolaj86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 13:04
Hej!

Jeg står i præcis samme situation...Ville spørge om du er blevet glad for din panasonic-afspiller?

Mvh

Nikolaj
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VenturaDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 13:20
Hej Nikolaj
Jeg har været super glad for min Panasonic. Suverænt billede, god lyd og ikke mindst top hastighed (jeg har også en ældre Sony BR afspiller, opstartstiden er næsten ikke til at holde ud sammenlignet med Panasonic'en).

Jeg synes måske, den brummer lidt meget hist og pist med enkelte diske, og så kunne jeg godt savne en direkte knap til at ændre sprog på undertekster (mest et problem med DVD'ere, der ikke understøtter menu, mens filmen kører), men det er småting.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale BDT310 :)

vh
Jakob
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af VenturaDK VenturaDK skrev:

Hej Nikolaj
Jeg har været super glad for min Panasonic. Suverænt billede, god lyd og ikke mindst top hastighed (jeg har også en ældre Sony BR afspiller, opstartstiden er næsten ikke til at holde ud sammenlignet med Panasonic'en).

Jeg synes måske, den brummer lidt meget hist og pist med enkelte diske, og så kunne jeg godt savne en direkte knap til at ændre sprog på undertekster (mest et problem med DVD'ere, der ikke understøtter menu, mens filmen kører), men det er småting.
 Er der ikke en "display knap" hvor der kommer en lille menu frem i toppen af skærmen hvor der kan skiftes subs? Det var der på min gl BD30..

Jeg kan kun på det varmeste anbefale BDT310 :)

vh
Jakob
Til top
welliis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér welliis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 02:42
der ikke understøtter menu, mens filmen kører), men det er småting.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VenturaDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 08:24
Aha! En display knap... doh... det må jeg straks tjekke i aften :)
Til top
nikolaj86 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Sted: Kbh
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikolaj86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 17:04
Tak for responsen! Men lige præcis det med støjen bekymrer mig meget, jeg har tidligere returneret en Samsung BD-d8200, fordi den larmede for meget efter min opfattelse. Er det også et problem med panasonicen eller lægger man ikke så meget mærke til det når man ser film?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2012 kl. 17:07
Min kan godt larme lidt når den starter op, men når filmene er igang, så kan jeg ikke høre noget. Heller ikke når lyden er fra på min reciver.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu