|
Samsung BD-D6500 eller Panasonic BDT310? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
VenturaDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2011 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2011 kl. 07:30 |
Hej
Jeg står over for at købe et Samsung D8005 (40") - og har været rundt hos forhandlerne for at indhente lidt tilbud. De fleste foreslår Samsungs nye BD-D6500 bluray afspiller til - men jeg kan se, at forgængeren C6500 fik store smæk på whathifi: http://www.whathifi.com/review/samsung-bd-c6500 Jeg er derfor en smule bekymret for at købe D6500. Jeg kan se, at Whathifi var vilde med Panasonic BDT310, som koster stort set det samme: http://www.whathifi.com/review/panasonic-dmp-bdt310 Hvad ville I vælge? Ville I gå efter, at systemet taler bedst muligt sammen (smart-hub osv.) og købe Samsungs, eller ville I købe Panasonics og så være lige glad med, om der er lige så meget synergi mellem tv og afspiller? På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tag den bedste afspiller.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Køb Panasonic'en! De kan sagtens snakke sammen via HDMI-SEC standarden. Du kan bare ikke betjene dem begge med den samme fj.btj.
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg har en panasonic 310, 0g synes det er en fed maskine, som er hurtig og bare virker som den skal.
Da jeg havde et samsung tv og en panasonic blu-ray, da kunne jeg godt betjene de fleste ting på afspilleren. Man skal bare ind i opsætningen og sætte det til.
Og hvis du så en dag, køber samsungs nye touch remote, så kan den betjene det meste.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
VenturaDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2011 Status: Offline Point: 5 |
Hej alle,
tak for svar! :)
Det bliver Panasonic'en :)
Glæder mig til at opleve dyret...
|
|
![]() |
|
nikolaj86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 4 |
Hej!
Jeg står i præcis samme situation...Ville spørge om du er blevet glad for din panasonic-afspiller? Mvh Nikolaj |
|
![]() |
|
Hej Nikolaj
Jeg har været super glad for min Panasonic. Suverænt billede, god lyd og ikke mindst top hastighed (jeg har også en ældre Sony BR afspiller, opstartstiden er næsten ikke til at holde ud sammenlignet med Panasonic'en). Jeg synes måske, den brummer lidt meget hist og pist med enkelte diske, og så kunne jeg godt savne en direkte knap til at ændre sprog på undertekster (mest et problem med DVD'ere, der ikke understøtter menu, mens filmen kører), men det er småting. Jeg kan kun på det varmeste anbefale BDT310 :) vh Jakob
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
der ikke understøtter menu, mens filmen kører), men det er småting.
![]() |
|
![]() |
|
Aha! En display knap... doh... det må jeg straks tjekke i aften :)
|
|
![]() |
|
nikolaj86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 4 |
Tak for responsen! Men lige præcis det med støjen bekymrer mig meget, jeg har tidligere returneret en Samsung BD-d8200, fordi den larmede for meget efter min opfattelse. Er det også et problem med panasonicen eller lægger man ikke så meget mærke til det når man ser film?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Min kan godt larme lidt når den starter op, men når filmene er igang, så kan jeg ikke høre noget. Heller ikke når lyden er fra på min reciver.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |