|
Samsung BD-D6500 eller Panasonic BDT310? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
nikolaj86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ej, hvor godt! Jeg hælder mere og mere til 310'eren:)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg har lige fået denne fra bilka, som er kommet i soveværelset, og den er faktisk helt på højde med min 310. Den larmer også lidt, når den starter op, men der er intet, når filmene er igang.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
VenturaDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2011 Status: Offline Point: 5 |
Jeg har samme oplevelse som Flemming - det generer ikke, når du ser en film. Min Sony larmer meget mere markant.
|
|
![]() |
|
nikolaj86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 4 |
Så er 310'eren bestilt og man får oven i købetogså Avatar med Bluray:)
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628544&cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6 Mange tak for jeres hjælp! |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Men bortset fra det, så så jeg gerne at Panasonic snart ikke har rettigheder til den. Når den er ophævet, så håber jeg på at den extendede version kommer i 3D nemlig. Det skulle have været stoppet, og er igen udsat. Denne gang til 29-02-2012.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
rc206 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 12 |
køb samsung det er den der er mest solgt. panasonic er også god men der er mange der skriver på nettet at det er ik den bedste jeg køber selv samsung her i ugen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |