|
Samsung BD-D8200 dvd optager +HTC Legend mobil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spillepigen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 10:41 |
Samsung BD-D8200 dvd blue ray optager + HTC Legend mobil tlf.begge dele næsten som nye.
Samsung sælges for 1000 kr ----HTC Legend mobil sælges for 800kr Ønskes begge dele kan de købes for 1.600 kr m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er en sådan enhed kun en der kan optage på HDD, og afspille BD/DVD.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Og de befinder sig begge på Skagen?
|
|
![]() |
|
spillepigen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
Begge dele er rigtigt opfattet,jeg har altid haft tre dvd optagere (samme mærke) så der er ingen af dem der nogen sinde har været overbelastede men siden NETFLIX kunne ses på mit Apple TV3 har jeg ikke mere brug for tre optagere. m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk
|
|
![]() |
|
jhinge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
800 plus porto
|
|
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
|
|
![]() |
|
Hej jhinge.
Det kunne være skønt at du stod uden for min dør og så kom ind og så hvordan mine "varer" så ud.Min HTC Legend mobil tlf.er fuldstændig som ny ikke en eneste ridse og hvorfor ikke joo den har været beskyttet af et godt cover og da man jo efterhånden er blevet pensionist er man fra den tid hvor man lærte at passe på tingene.Ligeledes kunne du se en moderne Samsung blue ray afspiller og optager der også er behandlet odentligt og fungere som den skal. Jeg har før brugt dettte forum med stor glæde og ingen har nogensinde klaget. Skagen ligger desværre langt fra alt andet i Danmark men der er da sendt varer herfra til Sjælland og endda Bornholm med stort held Men kom nu lige ordentlig ind i kampen det her er nemlig "kvalivarer" m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk |
|
![]() |
|
jhinge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
Mit bud var på Samsung BD-D8200 ;-)
Lad os sige 900 inkl porto. Mvh Jacob
|
|
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
|
|
![]() |
|
Hej igen jhinge.
Det får du den så bare til men så må du lige maile til mig i det videre forløb. M.v.h bello@skagennet.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |