recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8200 dvd optager +HTC Legend mobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8200 dvd optager +HTC Legend mobil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spillepigen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-September-2009
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D8200 dvd optager +HTC Legend mobil
    Sendt: 24-Februar-2013 kl. 10:41
Samsung BD-D8200 dvd blue ray optager + HTC Legend mobil tlf.begge dele næsten som nye.
Samsung sælges for 1000 kr ----HTC Legend mobil sælges for 800kr
Ønskes begge dele kan de købes for 1.600 kr
m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 11:17

Oprindeligt skrevet af spillepigen spillepigen skrev:

Samsung BD-D8200 dvd blue ray optager

Nu er en sådan enhed kun en der kan optage på HDD, og afspille BD/DVD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 11:33
Og de befinder sig begge på Skagen?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 13:23
Begge dele er rigtigt opfattet,jeg har altid haft tre dvd optagere (samme mærke) så der er ingen af dem der nogen sinde har været overbelastede men siden NETFLIX kunne ses på mit Apple TV3 har jeg ikke mere brug for tre optagere. m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk
Til top
jhinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-December-2007
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 23:32
800 plus porto
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 07:50
Hej jhinge.
Det kunne være skønt at du stod uden for min dør og så kom ind og så hvordan mine "varer" så ud.Min HTC Legend mobil tlf.er fuldstændig som ny ikke en eneste ridse og hvorfor ikke joo den har været beskyttet af et godt cover og da man jo efterhånden er blevet pensionist er man fra den tid hvor man lærte at passe på tingene.Ligeledes kunne du se en moderne Samsung blue ray afspiller og optager der også er behandlet odentligt og fungere som den skal.
Jeg har før brugt dettte forum med stor glæde og ingen har nogensinde klaget. Skagen ligger desværre langt fra alt andet i Danmark men der er da sendt varer herfra til Sjælland og endda Bornholm med stort held

Men kom nu lige ordentlig ind i kampen det her er nemlig "kvalivarer"

m.v.h spillepigen bello@skagennet.dk
Til top
jhinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-December-2007
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 12:53
Mit bud var på Samsung BD-D8200 ;-)

Lad os sige 900 inkl porto.

Mvh Jacob
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 19:00
Hej igen jhinge.
Det får du den så bare til men så må du lige maile til mig i det videre forløb.
M.v.h bello@skagennet.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu