recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8200N og Boxer modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8200N og Boxer modul

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pean66 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Februar-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pean66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D8200N og Boxer modul
    Sendt: 18-Februar-2012 kl. 17:38
Hej,

Er der nogen der har oplevet problemer med at optage TV 2/Danmark med BD-D8200N?
Lige nu er jeg tæt på at leverer boksen tilbage. Den er købt for tre uger siden :-/

Hvis jeg planlægger en ny optagelse fra f.eks. TV 2/Danmark og derefter slukker boksen, så fejler optagelsen og der står en besked om at der ikke kan optages fra et kodet signal.

Hvis boksen er tændt og f.eks. viser DR1, fungere planlagte optagelse fra TV 2 fint!

Når jeg tænder boksen og den sidst var sat til TV 2/Danmark, kommer der en "Kodet signal"-besked ved opstart. Der er lyd, men ikke noget billedsignalet. Hvis jeg skifter til DR 1 og derefter tilbage, så virker TV 2 helt uden problemer...

Jeg har hentet seneste firmware, prøvet at slå check for opdateringer fra, samt boksens styring af TV'et.

Mvh Peder

Til top
Thomasqqq Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Februar-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasqqq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 23:53
Dit modul skal være et CI+ modul..

Ellers dur skidtet ikke.. Kontakt din forhandler hvor du har købt modulet..

Ellers kan du købe et CI+ modul i div. elektronik butikker (Føtex og bilka har dem vist til 299,- hvor jeg mener Elgiangten tager 400+ for samme modul..)

Modulet skal være et Smit godkendt modul..

http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=20618

Jeg har en anden tråd med dette problem her på dette forum...

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=106939&PID=1097260#1097260

Der kan du nok læse dig lidt til problemet..

Mvh. Thomas
Til top
pean66 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pean66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 17:05
Hej Thomas,

Tak for hjælpen. Smile

Er lige kommet tilbage fra ferie og har nu været i kontakt med min TV-forhandler.
Han fortalt om et forsøg med opdatering til Neotin-modulet den 17. som slog fejl. Jeg blev lovet det ville komme til at virke lige så snart den næste opdatering kommer.

I følge forhandleren skulle ikke være nødvendigt med et CI+ modul for at det skal virke...

Jeg vender tilbage med en afslutning på denne sag når/hvis det kommer til at virke.

Mvh Peder
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 17:15
Hvis den er med DVB-T2 Tuner skal du bruge en CI+ modul.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 14:17
Er der fundet en løsning på det. For det irritere mig os
Til top
pean66 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pean66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 14:30
Hej  T-Duck

Jeg fik et nyt modul af forhandleren. Det var samme modul men med en nyere firmware og det har virket fint lige siden Smile

Den opdatering der skulle udsendes via antennesignalet blev ikke til noget da det første forsøg medførte, at en stribe moduler blev ødelagt.

Jeg har ikke oplevet at der er blevet udsendt opdateringer siden...

Mvh Peder
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 19:21
Okay tak. Tage tråden med til elgiganten i morgen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 17:25
Så fik jeg tid til at få mit modul byttet. Så virker det som det skal
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu