|
Samsung BD-D8200N og Boxer modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pean66 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2012 kl. 17:38 |
Hej,
Er der nogen der har oplevet problemer med at optage TV 2/Danmark med BD-D8200N? Lige nu er jeg tæt på at leverer boksen tilbage. Den er købt for tre uger siden :-/ Hvis jeg planlægger en ny optagelse fra f.eks. TV 2/Danmark og derefter slukker boksen, så fejler optagelsen og der står en besked om at der ikke kan optages fra et kodet signal. Hvis boksen er tændt og f.eks. viser DR1, fungere planlagte optagelse fra TV 2 fint! Når jeg tænder boksen og den sidst var sat til TV 2/Danmark, kommer der en "Kodet signal"-besked ved opstart. Der er lyd, men ikke noget billedsignalet. Hvis jeg skifter til DR 1 og derefter tilbage, så virker TV 2 helt uden problemer... Jeg har hentet seneste firmware, prøvet at slå check for opdateringer fra, samt boksens styring af TV'et. Mvh Peder |
|
![]() |
|
Thomasqqq ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dit modul skal være et CI+ modul..
Ellers dur skidtet ikke.. Kontakt din forhandler hvor du har købt modulet.. Ellers kan du købe et CI+ modul i div. elektronik butikker (Føtex og bilka har dem vist til 299,- hvor jeg mener Elgiangten tager 400+ for samme modul..) Modulet skal være et Smit godkendt modul.. http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=20618 Jeg har en anden tråd med dette problem her på dette forum... http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=106939&PID=1097260#1097260 Der kan du nok læse dig lidt til problemet.. Mvh. Thomas |
|
![]() |
|
pean66 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 3 |
Hej Thomas,
Tak for hjælpen. ![]() Er lige kommet tilbage fra ferie og har nu været i kontakt med min TV-forhandler. Han fortalt om et forsøg med opdatering til Neotin-modulet den 17. som slog fejl. Jeg blev lovet det ville komme til at virke lige så snart den næste opdatering kommer. I følge forhandleren skulle ikke være nødvendigt med et CI+ modul for at det skal virke... Jeg vender tilbage med en afslutning på denne sag når/hvis det kommer til at virke. Mvh Peder
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Hvis den er med DVB-T2 Tuner skal du bruge en CI+ modul.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4100 |
Er der fundet en løsning på det. For det irritere mig os
|
|
![]() |
|
Hej T-Duck
Jeg fik et nyt modul af forhandleren. Det var samme modul men med en nyere firmware og det har virket fint lige siden ![]() Den opdatering der skulle udsendes via antennesignalet blev ikke til noget da det første forsøg medførte, at en stribe moduler blev ødelagt. Jeg har ikke oplevet at der er blevet udsendt opdateringer siden... Mvh Peder
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4100 |
Okay tak. Tage tråden med til elgiganten i morgen
|
|
![]() |
|
Så fik jeg tid til at få mit modul byttet. Så virker det som det skal
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |