|
Samsung BD-D8200N uden TV2, DR1 og DR2 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Tobiboy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2011 kl. 19:46 |
Jeg har fået denne pragtfulde Samsung BD-D8200N i julegave og satte den straks til mit fjernsyn, og da jeg søgte efter kanaler fandt den 151 mener jeg, men den har ikke fundet TV2, DR1 og DR2. hvorfor kan den ikke finde dem. Jeg kører over en zaptorbox fra Boxer, men selve zaptorboxen har jo både TV2, DR1 og DR 2?
Kan de søges manuelt, og i så fald hvordan
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Væk med STBen, den har du ikke brug for, tilslut direkte i vægudtaget og søg igen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tobiboy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
har jeg prøvet, og TV2, DR1 og DR2 mangler stadig
|
|
![]() |
|
Crebbe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
Jeg har også fået en fin Samsung BD-D8200N i julegave, men jeg kan slet ikke få den til noget som helst.. har koblet HDMI stikket og antennestikket (kabeltv fra yousee) ind i optageren og så fra optageren ind i TV'et.. Men når jeg tænder for det så siger den at der ingen forbindelse er til antennekablet... MEN når den står standby.. så kan jeg godt se TV... Fatter ingenting.. nogen som kan hjælpe???
|
|
MVH. Christina
|
|
![]() |
|
du skal nok prøve at sætte antennestikket ind i yuosee boxen, eller direkte ind i antennestikket i væggen.
|
|
![]() |
|
Crebbe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 10 |
har ikke nogen box, det er kabel direkte fra stikket i vægen og så ind i optageren.. der er ikke noget "mellem led" nogen steder.. den burde kunne søge den frem når jeg tænder for den.. men nej.. den siger bare svagt eller intet signal fra antennen. |
|
MVH. Christina
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Du søger vel også på den rigtige Tuner.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 728 |
Husker du at sætte : Freq ---Net-id --Syst fra den udbyder du modtager signal fra ??
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg kan ikke få lov til at trykke på noget som helst så længe den siger at der intet signal er.. den blokere fuldstændig for alt "kommunikation".. ???? |
|
MVH. Christina
|
|
![]() |
|
Har du prøvet med et andet kabel.? Hjælper det ikke, så kan det da være at signalet ikke er i orden, og så skal det undersøges.
|
|
|
|
![]() |
|
Hvis jeg sætter selvsamme antennestik/kabel direkte i TV'et kan jeg godt se TV.. dermed vil jeg jo sige at det hverken er forbindelsen eller kablet som ikke fungere..
Det jeg ikke forstår er... hvorfor (når antennestikket går igennem optageren) at jeg godt kan se TV når den (optageren) står standby, men lige så snart jeg tænder for den, så siger den at der intet signal er....??? der står jeg altså af... ![]() Redigeret af Crebbe - 28-December-2011 kl. 12:16 |
|
MVH. Christina
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad forskellen er på "søgningen/signalet" når den (optageren) er standby og så tændt... har læst at der er andre som har omvendte problem, deres kanaler "forsvinder" når den er slukket, men er der når den er tændt.. Men måske et nyt kabel kan gøre underværker, tror det bare ikke rigtig... for sys jo ikke at der umilbart er noget i vejen med det kabel jeg har... kan jo sagtens se TV.. bare ikke når jeg tænder for optageren.. Redigeret af Crebbe - 28-December-2011 kl. 12:24 |
|
MVH. Christina
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |