|
Samsung bd-d8500: Spm til funktioner |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
MetteS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2012 kl. 12:04 |
|
Hej!
Jeg har just købt en Samsung bd-d8500N Blue ray recorder, og har et par spørgsmål til funktioner:
Håber, der er nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med nemme svar på disse sikkert helt basale småproblemer :) Pft. Mette
|
||
![]() |
||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Mette
jeg har modellen med mindre harddisk, og har FULDSTÆNDIG samme ting som dig. Så de kan godt passe ja :).. du kan trykke på tools imens du afspiller, og så hoppe x antal sekunder frem på den måde, men den gode gamle "skip 5 minutter" som jeg også var vant til på min gamle recorder. Det kan man ikke herpå. Bortset fra de ting som jeg synes er åbenlyse mangler, så har den et fantastisk billede, og fungerer rigtig fint mht optagelse osv.
|
||
![]() |
||
MetteS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 2 |
|
Hej Morten,
Godt trick. Tak for det. Er også ellers super glad ved den. God weekend,M
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Der er en udmærket tråd i forummet "recordere", som behandler spørgsmål ang søstermaskinen 8900N. Men mon ikke det er samme funktionalitet eller mangel på samme der diskuteres her.
Jeg kan sige at pkt 1, 2 og 3 er nok til at jeg ikke vil eje maskinen. Pkt 4 har aldrig været mulig på nogen af de recordere der har været gennem tiden. Redigeret af Kampus - 27-Januar-2012 kl. 14:00 |
||
![]() |
||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
|
Jeg har tidligere tilbudt en utilfreds Samsung 8x00 bruger en dymo med teksten "PANASONIC", der kan sættes på apparatet, så det bliver optimalt. Du kan få det samme tilbud.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |