recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8500N HD Optager BL Driller mig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8500N HD Optager BL Driller mig

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D8500N HD Optager BL Driller mig
    Sendt: 27-November-2011 kl. 20:08
Hey you Humans behind redorderes
1.  Jeg har en Samsung BD-D8500N HD Optager /Blue Ray afspiller med 3D.
Jeg har et par spørgsmål til den, da andre herinde sikkert har en magen til i samme serie.
Min driller næsten hvergang jeg tænder den, der vedbliver der med at være sort skærm på mit TV.
((Er hoppet overpå HD Optager indgangen/kanalen på mit Tv))
Displayet viser fint nok at optageren booter op mm.
Men den sender ikke signal (kører naurligvis med HDMI kabel) over til mit tv.
Jeg lader den bootet op eller inlæser div data, jeg kan følge med i Samsung HD optagerens displayet hvornår den er færdig.
Så må jeg slukker den igen via Fjbetj, og tænder igen. Først her kommer Samsungens billedmenu frem på mit TV.
Har i andre haft eller har samme problem ? For med min Samsung sker der i 8 ud af 10 gange den skal bootes / genstartes 2 gange før den virker efter hensigten ? Har nu da stadig Garanti på den.

2.   Så mht en manuel tidsprogramering hvor jeg på ønskede kanal blot laver en simpel timer optagelse fra evt kl 20:00 Til 01:00  Kan det passe jeg skal lade den stå tændt for den påbegynder optagelsen ?
Sætter jeg min på standby (hvor kun Stdby ikonet er synligt i displayet) så optag den ikke noget.
Jeg ville gerne om den bibeholdte det orange displayikon som er synlig når jeg har foretaget en programering via timermenuén. Men dette ikon forsvinder når jeg sætter Samsungen i Standby.
Lader jeg den stå tændt, så har jeg ikonet og optagelsen begynder. Men altså, i standby sker der ingen ting desværre og som nævnt forsvinder også mit orange optages ikon.

Har andre af jer mon haft ligende problemer ?
Der er jo muligt jeg bærer mig forkert ad, om maskinen ikke fejler noget.
Vil helt sikkert lige spørge jer Eksperter inden jeg må gå den tunge vej ned til min forhandler, for måske blot få at vide, jeg skal huske at   .. ... ...  det og dette.
Dumme sig kan man jo altid, men min fornemmelse siger mig nu der er noget galt med Samsungen mht de 2 ovenstående problemer.

OBS Alle Samsungs opdateringer er hentet og installeret på den.

Med Venlig Hilsen.

NewZero.

Til top
west1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juni-2011
Sted: dk
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér west1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2011 kl. 10:26
hej

lyder helt som det problem jeg havde på min 8900 da jeg havde haft den i 3 uger begyndte den med at skulle tændes 2 x for at der kom billede på tven og kunne derfor ikke bruges til optagelse havde fat i supporten ikke meget hjælp at hente nå men endte med slet ikke at ville tænde og sendte den derfor til rep under garantien det tog ca 30 dage inden jeg fik den igen
skiftet mainboard og hdd og virker nu som den skal
go held
west1
Til top
tømrer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-August-2012
Sted: Svendborg DK
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tømrer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 06:59
Hej. Har næsten samme problemer med min Samsung BD-D8500N. Den ene fejl er, at når jeg sidder og læser tekst tv så forsvinder tekst tv få sekunder, men der kommer godt nok billede frem efter få sekunder, det skal det da ikke gøre, og når jeg bare ser tv så forsvinder billedet også få sekunder.
Den anden fejl er at når jeg tænder for harddiskeoptageren, så fryser billedet i opstarten, selvom jeg har tændt tvét først. Nu er maskinen sendt til reparation, endda tredie gang. De første to gange skrev de at de havde skiftet bundkort, uden det hjalp. Nu er jeg spændt på hvad de skriver den tredie gang. Nu er der så gået omkring 14 dages tid, og den kan åbenbart ikke repareres, for nu har firmaet krediteret den.

tømrerDisapprove

Redigeret af tømrer - 27-August-2012 kl. 10:27
tømrer
Til top
alinnemann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Brøndby Denmark
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alinnemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 18:09
Vedr. 2 Prøv dette , en irriterende omvej, men den virker.
Når du er på TV oversigten tryk på 'rød A' derefter på 'tv' mellem de 4 pile, derefter når display med pil hen på 'optagetid' så kan du vælge dato program og optagetid frit.
Brøndby
TV - LG 32LD420N
HD - Samsung BD-D8500N
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu