recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8900N vil ikke starte op
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8900N vil ikke starte op

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fibber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-August-2008
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fibber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-D8900N vil ikke starte op
    Sendt: 14-Juni-2012 kl. 19:27
Jeg har en Samsung BD-D8900N, som pludselig ikke vil starte ordenligt op. Den skriver HELLO i displayet og mit Philips skriver Ikke understøttet videoformat. Jeg har prøvet at gendanne til fabriksinstillnger, ved at holde stop nede i 5 sek, men der sker intet. Jeg har også prøvet at tage strømmen. Intet virker.

Kan en af jer hjælpe?

Har Yousee kabel-tv.
Til top
mfa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-August-2011
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mfa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 13:57
Jeg har haft et lign. problem med min BD-D8200N. Boksen skev Hello i displayet og så skete der ikke mere. Hello blev stående i displayet.

Boksen blev indleveret til rep. og motherboard udskiftet. Har virket fint lige siden.

Bemærk at det ikke er muligt at afspille optagelser som ligger på harddisken efter rep. da boksen tror at det er en anden boks som har optaget det......

Redigeret af mfa - 17-Juni-2012 kl. 14:02
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 17:17
Det lausy kopi beskyttelse, ikke andet end til besvær på alle måder og fordyrende...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu