|
Samsung BD-D8900N vil ikke starte op |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fibber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2012 kl. 19:27 |
Jeg har en Samsung BD-D8900N, som pludselig ikke vil starte ordenligt op. Den skriver HELLO i displayet og mit Philips skriver Ikke understøttet videoformat. Jeg har prøvet at gendanne til fabriksinstillnger, ved at holde stop nede i 5 sek, men der sker intet. Jeg har også prøvet at tage strømmen. Intet virker.
Kan en af jer hjælpe? Har Yousee kabel-tv. |
|
![]() |
|
mfa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft et lign. problem med min BD-D8200N. Boksen skev Hello i displayet og så skete der ikke mere. Hello blev stående i displayet.
Boksen blev indleveret til rep. og motherboard udskiftet. Har virket fint lige siden. Se evt. denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103295&KW=&title=samsung-bdd8200n-dr-af-at-vre-slukket Bemærk at det ikke er muligt at afspille optagelser som ligger på harddisken efter rep. da boksen tror at det er en anden boks som har optaget det......
Redigeret af mfa - 17-Juni-2012 kl. 14:02 |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lausy kopi beskyttelse, ikke andet end til besvær på alle måder og fordyrende...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |