|
Samsung BD-E6100 3D Blu-Ray Player |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2014 kl. 20:53 |
Så fik jeg købt en brugt Samsung BD-E6100 3D Blu-Ray Player at lege med for både HBO og Samsung lover den kan køre HBO nordic, men hvorfor søren kan jeg ikke finde den app i Smart Hub'en på afspilleren?
Grrrrrr Den er købt i tyskland men alle sprog er sat til dansk ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er Tysk, og har nødvendigvis ikke HBO, mener heller ikke den BD/HDD-E 8500 jeg har haft havde det, og det var en DK model. HBO er udeladt på de nyere modeller, er stadig at finde på deres TVer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 804 |
Sådan jeg skulle resette både blurayen og smarthubben til fabrik så kom det frem JUBIII jeg tester det imod Goalltv nu ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Denne Samsung slår sku GOalltv i mine øjne og Netflix er meget tæt på det samme som oppoen ;O) Fedt at have Netflix og HBO i samme maskine ;O)
HIlsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Nu er E-modellerne jo bestemt heller ikke nye. Og de havde bestemt HBO appen. Men lige netop deres recordere fik den så ikke. Og det er 8xxx serien jo netop.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |