|
Samsung BD-E8300 Blu-Ray |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2012 kl. 19:30 |
Hey!
Min den gamle ønsker sig sådan en Blu-Ray afspiller og en digital HDD-optager. Jeg vil gerne give ham sådan en, og jeg har set på den her, da den passer mit budget meget godt: Men er den OK til prisen, eller bør jeg overveje en anden, der er bedre til samme pris? Jeg er ikke så meget inde i det her område, så kunne være fedt med lidt hjælp. Den skal som sagt "bare" kunne spille Blu-Ray film og optage digitalt på HDD'en og så sættes til et Samsung anlæg, men det kan den vel sagtens? Nu lagde jeg også lige mærke til at den jeg linker til hedder E8300N, og der findes nogen der hedder E8300? Hvad står det N for?
Tak ![]() |
|
|
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du søger her i forummet på samsungs HDD optager, vil du finde en masse tråde om folk der oplever problemer med den.
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Æv, tak for info...
Kan du henvise til en, der er bedre så til samme prisklasse?
|
|
|
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Jeg har sådan en Samsung BD-E8300N og jeg er meget glad for den.
Den kan optage to programmer samtidig. Jeg kan se et andet optaget program mens den optager. |
|
![]() |
|
N står for Nordic dvb-t2 og dvb-c
S er satellit udgaven. Redigeret af jbv - 26-November-2012 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
Tak for svar jbv. Så jeg burde nok købe den og prøve den af. Selvom der er mange der oplever problemer?
Men er det så OK at købe N udgaven? Det er den jeg har fundet nemlig. Eller?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvilken antenne skal den bruges med.
Boxer, Stofa, YouSee eller? |
|
![]() |
|
Stofa TV, det er det vi er på via Fællesantennen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Så er det den du linker til, du skal bruge. Stofa er kabel TV.
Køb evt hos Elgiganten, da De har 30 dages returret. Jeg bruger den på YouSee. |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
De fleste problemer med Samsung BD-E8X00N er vist hos Boxer, hvor spillen ikke kan finde ud af at nogen kanaler er betalingskanaler og kræver CI+ kort og andre er free to air.
Men jeg mener at der er visse ting den ikke kan gøre samtidigt fx afspille en BD og optage samtidig, ja måske kan den slet ikke afspille når den er programmeret. Men jeg understreger at det er lang tid siden jeg sidst har brugt den. jbv kan måske bekræfte eller afvise ?
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Tak for svar! Jeg kigger hos Elgiganten, og finder en N model...
Men ja, kunne være fedt lige at få det bekræftet
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Afspiller fint Bluray samtidig med den optager.
Der kommer et lille vindue nederst i venstre hjørne, hvor den fortæller den begynder eller afslutter en optagelse. Ved optagelse nr to, skal der lige bekræftes optagelsesstart om fem minutter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |