|
Samsung BD-E8300N kan ikke finde kanaler.? |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Peter R ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2017 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2017 kl. 22:16 |
Jeg har en Samsung BD-E8300N som har ligge stille i et stykke tid, nu vil jeg gerne have gang i den igen. Men den kan ikke finde kanalerne. Vi har antenne på loftet, og når antenneledningen er til tvet kan tvet godt finde kanalerne.
Hvad kan der være galt.? Det er sådanne en som i linket. https://www.komplett.dk/product/746177#technical-details På forhånd tak. Peter |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der DVB-T tuner i den? Det fremgår nemlig ikke af de tekniske oplysninger.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Peter R ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2017 Status: Offline Point: 17 |
Det ved jeg faktisk ikke.
|
|
![]() |
|
Jeg har lige fundet dette.
E8x00 serien fås i tre versioner med hhv. 320, 500 og 1000 GB indbygget HDD. Optagerne er derudover identiske. Fælles for disse er dermed også, at de har dual tuner til både DVB-C og -T og at de afspiller 3D Blu-Ray. Fra:http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1348082623 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10509 |
Så mangler du sikkert blot at indstille den til DVB-T og foretage en komplet kanalsøgning.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Det har jeg gjort, men den finder stadig ikke noget.
Er det noget med at det skal være en dvb-t2? |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Ifølge dit link har den T2.
Hvilket land er den sat til? Og tjek lige en ekstra gang at du også laver en søgning på DVB-T |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
Hvilken type (kabel-TV eller egen antenne) har den været brugt til tidligere? Hvis det har været kabel-TV (DVB-C) skal du måske tvinge den til kanalsøgning på DVB-T.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er 2 søge muligheder, C og T findes der ikke kanaler, så kan Tuner (Mainboard) være defekt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg tror den er stået af.
Der er ikke noget der hedder C eller T, men luft eller kabel, og det burde jo være det samme. Jeg har prøvet at gendanne til fabriksindstillinger, men det hjalp heller ikke. Det ryger ud på genbrugsstationen. :-(
|
|
![]() |
|
Hvis den virkede sidst du brugte den, kan den jo ikke være stået af blot fordi den har været ubrugt i længere tid. Har du lavet en fuld kanalsøgning på "luft", som jo er DVB-T? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Ja, op til flere gange. (der tager over en time)
Redigeret af Peter R - 15-December-2017 kl. 13:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |