|
SAMSUNG BD-E8500 / VIAPLAY |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RandyMarshBeatLab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2012 Sted: Grindsted Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2012 kl. 15:16 |
Heps, Jeg har et problem, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Jeg har en konto ved Viaplay.dk Nu har jeg så for lidt siden anskaffet mig en Samsung Blu-ray afspiller, med harddisk og Smart Hub og internetadgang. Modellen hedder BD-E8500. Den kører med MAC-indstilninger. Nu er mit problem så at jeg ikke kan streame film og TV fra min Viaplay-konto over Blu-ray afspilleren (som er sat til en projektor, via et HDMI-stik). Jeg kan sagtens streame YouTube, Vimeo, DailyMotion og alt muligt andet uden problemer. Men jeg kan ikke downloade hverken Silverlight eller Moonlight (eller hvad det nu hed) og når jeg går ind i "Smart Hub"ben på min Samsung afspiller og følger Viaplays vejledning om at installere Håber det gir mening og I kan hjælpe Mvh Kurt |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Silverlight er kun tilgængelig på Windows og Mac (Er Moonlight til Linux ikke en død sild?) så der er ikke noget at hente. Du skal have en App. Samsung skriver på deres hjemmeside:
* Indholdet via Smart Hub kan variere alt efter produktkategori, model og region. Bare fordi du har set Viaplay på et Samsung TV, er den App ikke nødvendigvis tilgængelig på deres Recordere. Er du specifkt blevet lovet at den var der? I England er killer app'en BBC' s iPlayer. Den var ikke tilgængelig fra starten, da E8x00 modellerne kom på gaden. Det var der mange der blev forbløffede/vrede over. (jeg ved faktisk ikke om den er kommet nu). J Edit: iPlayer kom efter 3 måneder..... Redigeret af Jwin - 28-August-2012 kl. 20:34 |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Jeg har netop i dag spurgt Samsung om Viaplay-app'en på deres 2012-BD-afspillere, og app'en er endnu ikke godkendt af dem til download på andet end deres TV, så det varer nok lidt endnu inden den kan findes på Smart Hub til BD-afspillerne, desværre :/
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Har selv en BD-8500 og har lige downloadet Viaplay uden problemer
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Har en BDD 8900 med Viaplay App, så det skulle være muligt.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |