|
Samsung BD-E8500N- Svagt signal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
knudn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Sted: Holbæk, Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 13:46 |
Kan nogen hjælpe mig?
Svagt eller intet signal. Har en Samsung BE-E8500N blu-ray afspiller/optager. Har YouSee som kanaludbyder. Mit problem er, at når jeg tilslutter min blu-ray, står der på skærmen "Svagt eller intet signal" for det meste, men en gang imellem er der signal. Mit TV har 100% både i signalstyrke som kvalitet. Har skiftet til kabler, der er godkendt af YouSee og har dobbelt-afskærmede stik. Har talt både med Samsung og YouSee. Samsung råder mig til at sende blu-ray'en til reparation.
Redigeret af knudn - 29-Oktober-2012 kl. 13:53 |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet er dukket op herinde før. Prøv med kvalitets antennekabel med afskærmning, det har hjulpet andre,
men kan jo ikke garantere om det er dit problem. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
knudn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2012 Sted: Holbæk, Danmark Status: Offline Point: 3 |
Tak for dit forslag. Har nu prøvet med Oehbach AK 4000 HD antennekabel, der er 4-dobbelt afskærmet, desværre uden resultat, så nu vil jeg sende den til reparation.
|
|
![]() |
|
Har nu haft min samsung til reparation. Der er udskiftet mainboard (printplade), så vidt jeg har forstået, så nu fungerer den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |