recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-E8500N- Svagt signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-E8500N- Svagt signal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
knudn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Oktober-2012
Sted: Holbæk, Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knudn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-E8500N- Svagt signal
    Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 13:46
Kan nogen hjælpe mig?
Svagt eller intet signal. Har en Samsung BE-E8500N blu-ray afspiller/optager. Har YouSee som kanaludbyder. Mit problem er, at når jeg tilslutter min blu-ray, står der på skærmen "Svagt eller intet signal" for det meste, men en gang imellem er der signal. Mit TV har 100% både i signalstyrke som kvalitet. Har skiftet til kabler, der er godkendt af YouSee og har dobbelt-afskærmede stik. Har talt både med Samsung og YouSee. Samsung råder mig til at sende blu-ray'en til reparation.

Redigeret af knudn - 29-Oktober-2012 kl. 13:53
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 16:06
Problemet er dukket op herinde før. Prøv med kvalitets antennekabel med afskærmning, det har hjulpet andre,
men kan jo ikke garantere om det er dit problem.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
knudn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knudn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 13:11
Tak for dit forslag. Har nu prøvet med Oehbach AK 4000 HD antennekabel, der er 4-dobbelt afskærmet, desværre uden resultat, så nu vil jeg sende den til reparation.
Til top
knudn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knudn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 22:40
Har nu haft min samsung til reparation. Der er udskiftet mainboard (printplade), så vidt jeg har forstået, så nu fungerer den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu