|
Samsung BD-ES6000 MKV problem |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
LarsPetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2012 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvfølgelig checker jeg ;) NETFLIX er der, HBO kan jeg ikke se, heller ikke finde efter søgning.... Ja den er ret stille - kan kun anbefale den - og til den pris :) |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
HBO kommer også først når de er klar i Danmark. Det er nok indenfor de næste par uger dog, da Norge og Sverige har fået det. Er dog glad får at høre, at der er Netflix. Er det med eller uden snyd? For ifølge Netflix så burde den nemlig ikke have adgang i Scandinavien: http://support.netflix.com/en/node/500#gsc.tab=0
Den står som nummer 7 fra neden. Redigeret af Nagash - 17-November-2012 kl. 10:16 |
|
![]() |
|
LarsPetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2012 Status: Offline Point: 9 |
Har INTET rørt ved min ES6000 så den har ligget der fra start af - har dog ikke brugt tjenesten, blot konstateret at den findes i menuen - om den er 'låst' i DK, har jeg ingen ide om.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Super.. Tak for det.. Tror sgu det er den jeg ender med at købe så.
|
|
![]() |
|
@Nagash - Glæder os til at høre din mening om den, Pros & Cons ...
|
|
![]() |
|
Gider du at tjekke en af de efterfølgende dage, om der kommer en opdatering til svinet, og om det giver adgang til HBO app'en. Hvis den får det, så skal jeg sgu ud at købe mig selv en lille julegave :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |