recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-ES6000 MKV problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-ES6000 MKV problem

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
LarsPetersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2012
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsPetersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hvad med Netflix, og er den stille? Og når det kommer (måske i dag), vil du så tjekke om den får HBO?

Selvfølgelig checker jeg ;)

NETFLIX er der, HBO kan jeg ikke se, heller ikke finde efter søgning.... Ja den er ret stille - kan kun anbefale den - og til den pris :) 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 10:15
HBO kommer også først når de er klar i Danmark. Det er nok indenfor de næste par uger dog, da Norge og Sverige har fået det. Er dog glad får at høre, at der er Netflix. Er det med eller uden snyd? For ifølge Netflix så burde den nemlig ikke have adgang i Scandinavien: http://support.netflix.com/en/node/500#gsc.tab=0

Den står som nummer 7 fra neden.

Redigeret af Nagash - 17-November-2012 kl. 10:16
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsPetersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 11:45
Har INTET rørt ved min ES6000 så den har ligget der fra start af - har dog ikke brugt tjenesten, blot konstateret at den findes i menuen - om den er 'låst' i DK, har jeg ingen ide om.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 12:01
Super.. Tak for det.. Tror sgu det er den jeg ender med at købe så.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsPetersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:00
@Nagash - Glæder os til at høre din mening om den, Pros & Cons ...
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 05:02
Gider du at tjekke en af de efterfølgende dage, om der kommer en opdatering til svinet, og om det giver adgang til HBO app'en. Hvis den får det, så skal jeg sgu ud at købe mig selv en lille julegave :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu