recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-F5500/EN - netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-F5500/EN - netflix

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af HCarsten HCarsten skrev:

Jeg skrev "snydt" i citationstegn fordi jeg føler mig en smule snydt, men ikke rigtig kan påberåbe mig andet end at det er min egen skyld. Jeg havde ikke undersøgt godt nok om den havde indbygget (utvetydigt) netflix.

Jeg kan ikke rigtig finde nogen steder hvor jeg kan få en BD live disk ?

Samsung har svaret. De har sendt mig en vejledning til en TV skærm som også hedder F5500 :)

En Samsung BD-F5500/EN burde køre netflix helt let. i instillinger kan du nul stille din smart HUB således fik jeg endda HBO-Nordic + Netflix på min gamle Samsung BD-E6100

Hilsen Jonas Bojer
Til top
HCarsten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juni-2013
Sted: Odder, DK
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HCarsten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 19:53
Tak for svaret Jonas, men 5000 serien har slet ikke smart hub. Jeg har fået svar fra samsung her i dag og de endte ud med at sige, at netflix først blev en mulighed fra 6000 serien. Jeg har sat min BD til salg så kan jeg købe en apple tv dims :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu