recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-H8500N og CAM Modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-H8500N og CAM Modul

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AGAAGA Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AGAAGA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-H8500N og CAM Modul
    Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 13:31
Sidder med et CAM modul og en samsung.

Mit simple spørgsmål er: Hvilken vej skal CAM modulets forside vende? 

Skal CAM modulet vende med forsiden opad, altså så forsiden ses fra recorderens øvre side eller
Skal CAM modulet ven med bagsiden opad,  altså så bagsiden ses fra recorderens øvre side.

Spørger fordi jeg een gang før fik ødelagt de små pins på bundkortet og det vil jeg gerne undgå.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 14:08
Står det ikke i recorderens manual?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 16:29
 Kortet skal vende ned i modulet, og det skal have forsiden op når det monteres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu