|
samsung bd-h8900n skift af a og b fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
kim erik jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2018 kl. 22:14 |
|
hej jeg har i dag købt en samsung bd-h8900n og har i forvejen en samsung bd-h8500 model også men den samme fjernbetjening virker på begge 2 og det er ikke så godt. jeg har hørt man kan skifte kode på fjernbetjening så den ene er a fjernbetjening og den anden er b fjernbetjening så en fjernbetjening kun virker til den ene af gangen. nogen der ved hvordan jeg får dem til det
![]() ![]() |
||
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvordan fortæller brugsanvisningen at du skal gøre?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
|
Jeg har skimmet igennem manual uden at finde det. ![]() På min Sony harddisk recorder er der en fysisk skydeomskifter på fjernbetjening man skal flytte.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
kim erik jensen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
|
hej ja sådan en sony har jeg også haft det var dejlig nemt på den måde at skifte mellem a og b. men det har samsung ikke været kloge nok til at lave.
![]() |
||
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
||
![]() |
||
|
det var en der sagde til mig den burde kunne skifte mellem a og b fjernbetjening som mange andre dvd og hdd optager kan gøre. ja jeg har også kigget manual igemmen uden at finde det.
![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
ingenting jeg har kigget i den.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
|
Kan evt. laves motorstyret.
![]() ![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Der er en grund til at de er billige. Min Panasonic optager har 3 koder der kan skiftes mellem, hvilket blev aktuelt da der kom en Panasonic BD afspiller i reolen. Det er 10 år siden nu, men ikke glemt når der skal købes nyt AV udstyr
|
||
![]() |
||
|
ja sådan en solgte jeg til min bror da jeg synes den var svær at finde ud af det var fordi menu kun var på engelsk på den elles kunne den alt.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Bedre du havde fået en engelskyndig til at lave en oversættelse af de vigtigste funktioner. Synes Panasonic’s menu’er meget intuitivt lavet, så sproget er ikke så stor en hindring. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |