|
Samsung BD-H8900N til YouSee grundpakke [LØST] |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||
flemming1234 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2020 kl. 13:06 |
|||||||
Min svigerfar har en Samsung BD-H8900N harddisk optager
Han kan ikke få den til at indlæse Yousee kanalerne. Han har YouSee Grundpakke uden ekstrakanaler Kan det passe, at optageren ikke kan tune YouSee kanalerne? mvh Flemming
Redigeret af flemming1234 - 17-August-2020 kl. 16:04 |
||||||||
![]() |
||||||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
Det kan den da!! sikker på, at han ikke søger på YouSee Kabel, og ikke bare på alm. antenne? Måske, den har været på alm. tagantenne før? Når det er uden ekstrakanaler, så skal der søges på netværksnummer 100.
|
||||||||
![]() |
||||||||
flemming1234 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Status: Offline Point: 28 |
|||||||
Jeg har hjulpet ham her til formiddag uden held
Ja, jeg har søgt på Kabel, netværk 100, og jeg har valgt YouSee. Kan det være noget med kablingen, da han siger, at det før har virket? Dvs. han har indgående antennesignal til YouSee boksen, og derfra en splitter, som sender tv-signalet ud til Samsung optageren |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Måske splitteren... Prøv, om den virker uden. Bare sådan, midlertidigt.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||||||
Den kan helt klart bruges til Kabel TV, men husk at det skal vælges, da den også har Tuner til Terrestisk TV, derskal også huskes at bruge de nødvendige søge parametre.
|
||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||
![]() |
||||||||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
|||||||
Samsung-enheden har indbygget "splitter-funktionalitet". Hvorfor ikke bruge den?
|
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Tak for svaret, jeg prøver at teste uden splitter, når jeg besøger ham igen om et par dage
|
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Kender ikke Samsung optageren så godt, det er jo min svigerfars, men kan du kort uddybe lidt om "splitter-funktionalitet", hvor finder jeg den i opsætning osv?
|
||||||||
![]() |
||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||||||
Det er uhyre enkelt, udover RF ind er der også RF ud, (gennemsløjfning), og den føres til TVet så det kan få antennesignal.
|
||||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Hej alle, tak for svarene, fejlen var frekvensen, hvor den ikke var på 450000
Tråden kan lukkes |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
Hvorfor lukke den? Du kan bare rette i dit allerførste indlæg, i overskriften, så der står således: "Samsung BD-H8900N til YouSee grundpakke [LØST]
|
||||||||
![]() |
||||||||
flunk69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
|||||||
Hej.
Overvejer selv og købe sådan en Samsung BD-H8900N. Ved ikke om den vil fungere til mit formål. Jeg har Yousee med kort læser i Tv (blandings kanaler), vil den Samsung BD-H8900N fungere hvis jeg blot kobler den til Tv og Av uden Ca i Samsung BD-H8900N ?? Jeg skal hovedsagelig bruge den til tv optagelser.
|
||||||||
Yamaha RX-A1050 Receiver
Jamo 606 Fronthøjttalere Magnat supreme 250 baghøjttaler Jama s60 Center 2 stk. Auna line 300 subwoofer LG CX 65 OLED Tidligere Sony KDL-60W855B Samsung bd-h8900n LG 40UH630V |
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |