|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() Sendt: 01-August-2009 kl. 12:24 |
Kanon pris hos EG i næste uge 1699,- Nogen der ved om DTS-HD Master Audio kan dekodes i den nye update?? På forhånd tak! Peter |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Iflg. dette link, så skulle det være muligt efter en firmware update. http://news.cnet.com/8301-17938_105-10141591-1.html Firmware v. 2.5 har onboard DTS Master Audio US. DK Redigeret af kskruger - 01-August-2009 kl. 13:01 |
|
![]() |
|
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() |
Undskyld jeg blander mig i denne tråd, men vil dette være en god model at starte med, når vi aldrig har haft Blu-Ray før? (eller andet HD, bortset fra en enkelt "pirat" fra PC'en Jeg stod faktisk her i løbet af August og ville ud og bruge ca 2000,- kr på en Blu-Ray afspiller, så måske dette er et godt køb? Eller er der andre forslag? |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Det er afgjort en fornuftig model at starte med. Det der bør studses mest over i denne er, at den er udstyren med en REON chip til DVD-delen, så det er faktisk en af de få billige BD-afspillere der også performer fornuftig på DVD-siden. Om den kan afkode DTS MA skal jeg så ikke kunne sige. Har ikke rodet med det efter seneste software-update, men den er så også slynget bag i en receiver der klare den sag, så det er ikke så vigtigt i mit tilfælde. Har dog haft lidt små issues med at den hænger lidt længe ved layerskifte. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |