|
Samsung bluray 2.1 system |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så er det jo godt vi har dette forum, som via dygtige brugere oplyser dette. Så måske er det nævnte en god løsning ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40575 |
|
Til det brug som du nævner ja, så vil den være fin. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19863 |
|
Det har de også - altså i dag. Dit PX80 er så gammelt at det er fra før arc var opfundet..... Mine forældre har et 42x10 og er ved at have en ringe hørelse. De har været mange steder for at kigge på lyd og jeg har været forbi en rigtig seriøs radioforhandler, som vitterligt ved, hvad han taler om. Han anbefalede en JBL SB200, han havde også en SB100, som han kunne sælge rigtigt billigt, idet han havde haft den hjemme til test i sit private hjem. Men den ville han ikke anbefale, idet den er for tynd i lyden. Den store fordel ved SB200 er at man kan programmere den til at bruge ir koderne fra fjernsynets fjernbetjening, så når man skruer op på fjernsynet, gør soundbaren det også. Til gengæld er den for ringe programmeret, så han anbefalede at køre analogt fra tv til soundbar, for her virker tænd/sluk kredsløbet ordentligt. Klaus |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Ulempen er jo bare at man skal bruge fjernbetjeningen fra 2.1 anlægget til at skrue op for lyden. man slipper nok ikke ?, med mindre der er andre 2.1 anlæg der kan med PX80 ? Klaus skiver at JBL 200 soundbars fjernbetjening kan programeres , men jeg har ikke plads til denne soundbar: Derfor tilbage til mit indgangs-tråd. 2.1 anlæg med Bluray, subw. o.s.v og ikke en lang suundbar (den har jeg til mit Pana VT50. |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Citat: Du skriver længere nede : Det ville være en dårlig ide, da PX80 ikke har nogen egnede tilslutninger for en sådan. Ingen Toslink eller ARC på TVet. S.u. |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40575 |
|
Du blander 2 ting sammen, som ikke har med hinanden at gøre. Der er ikke en egnet tilslutning for en Soundbar, som skal køre over TVet, men det skal ht-d7100 jo ikke, den skal bare til TVet med HDMI, den er jo et 2.1 BD anlæg. |
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
|
Mange tak Så forstod jeg meldingen. Ps. Er det korrekt: Man slipper ikke for 2 fjenbetjeninger til PX80 ? den ene til lydregulering (efter opstart)? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
TV Remoten bruges til: Tænd/sluk. Remote til STB bruges til Tænd/sluk/kanalvalg. Remote til ht-d7100 bruges til at betjene den. Så 3 Remotes for at betjene det du har, hvis ikke der købes en Universal Remote som kan styre det hele. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |