recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung boks defekt
  FAQ FAQ  Søg i forum Søg  Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsamsung boks defekt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Emne: samsung boks defekt
    Sendt: 04-Juni-2008 kl. 17:20

så skal der ånbenbart en ny boks til igen.

min hd boks kan åbenbart ikke tåle varmen,så alle kanaler er bare noget flimmer, er der andre der har det problem med dansk kabel tv som udbyder.

fik endelig kontakt til support og der kom det sædvanlige spørgsmål om man bruger et dobbelt skærmet antennekabel og ja det gjorde jeg og så gik hun åbenbart tør for spørgsmål, tror hendes pc heller ikke kunne tåle varmen eller så var hun nok ikke helt klar over hvad hun snakkede om.

hun havde aldrig hørt om at der havde været problemer mned boksen, så juhu den nemme løsning JEG SENDER EN NY BOKS. prøv at forklare det til en lille pige der gerne vil se hendes disney kanaler nu, der er skisme svært.

kan man ikke annulere den kontrakt man har med dem, på det grundlag at det er noget defekt bras de sælger til folk.

nå så fik jeg lige mit sure opstød skrevet ned.

fortsat god sol dag

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu