recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung C7705 og "Cinema Smooth"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung C7705 og "Cinema Smooth"

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 467
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 19:32
Jo men jeg forstår bare ikke, at nogen kan påstå at billedet ikke flimrer, hopper eller hvad man så vil kalde det, når der panoreres. Det jeg så i dag, kan ikke diskuteres, det hoppede så meget at man ikke kunne se på ansigtet samtidig.

--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 22:04
Nu har jeg pakket TV'et klar til en ombytter i morgen. Når det nye er kommet op, så skal jeg straks tjekke den nævnte passage!
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2010 kl. 14:16
Det jeg bedst synes om er når panoreringerne sker med forskellig hastighed, og se hvad der sker på skærmene. Især iagttage alle ting som er lodrette (kanterne af lodrette genstande).  Wink
En tilføjelse er hvordan tingene ser ud idag, på de analoge kanaler, her sker der altså også sjove ting.
Når det signal som modtages og ændres til analogt i kabel net, hvorfor skulle samme digitale signal ses perfekt på Fladskærmene, omsætterne må vel have noget tilfælles.

Hvor meget skal man acceptere billeder med u-regelmæssighederne i? Fordi i denne moderne verden kan de altså ses/observeres, om man så er enig i hvor generende samme optræder, er denne anden historie.

Redigeret af moho - 19-November-2010 kl. 15:47
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2010 kl. 13:44
Nu er det sgu købt, så må vi se hvornår det dukker op :)
--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2010 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Thomas_H Thomas_H skrev:

Nu er det sgu købt, så må vi se hvornår det dukker op :)

Glæd dig. Jeg synes det er et super TV!
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af Thomas_H Thomas_H skrev:

Jo men jeg forstår bare ikke, at nogen kan påstå at billedet ikke flimrer, hopper eller hvad man så vil kalde det, når der panoreres. Det jeg så i dag, kan ikke diskuteres, det hoppede så meget at man ikke kunne se på ansigtet samtidig.

Det kan så sandeligt diskuteres. Der er STOR forskel på hvad folk kan opfatte. Så sent som i går, hjalp jeg en af vennerne som har store problemer med judder på en Panasonic. "Kan du ikke se at billedet hopper og hakker helt vildt?" spurgte han. "Jo, øh, nu du siger det, så kan jeg godt ane en lille smule uro i billedet" var mit svar. Så stor kan forskellen i oplevelsen være........
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 17:13

Så kom svinet sgu, og HDMI-kablerne ligger på posthuset til afhentning i morgen - AARRRGGHH!!!

Hvordan er "reglerne" med sådanne nye Plasmaer, er det stdig en god idé, at lade det stå natter over  og køre dets screen wipe, for lige at brænde de første timer af uden mønster?

jeg har indstillet det som Flatpanels anbefaler, er det ok mht. ikke at køre med for meget lys i starten?

--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu