|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
![]() |
Ups... jeg har faktisk prøvet dine indstillinger. Undskyld. (Jeg kasserede dem dengang, kan ikke huske hvorfor. Men jeg prøver igen nu). |
|
![]() |
|
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Du må gerne fortælle hvad du oplever :-) Jeg brugte samme metode på en UE40D504 og der skulle ikke pilles ret meget ved Film mode før den sad lige i skabet men med D5005 er det noget helt andet, det er virkelig nogle dårlige indstillinger de sender dem ud med!!
|
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 367 |
![]() |
Giv mig et par dage, så vender jeg tilbage.
Lige nu sidder konen og ser Canal 9 med nogle - meget anderledes - settings, jeg fandt på en amerikansk side. Dem skal jeg forsøge at tilpasse i morgen. Du har ret, det er virkelig nogle meget dårlige indstillinger, de sender d5005 ud med. Irritationsmoment og unødigt ekstraarbejde. Det må vi huske til næste gang, vi skal have tegnebogen frem... |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har netop prøvet begge msl's indstillinger, med følgende resultat:
Dagslys: Billede for rødt, men ellers OK. På mit TV skal jeg under hvidbalance reducere rød- til 11. (den der er rød offset). Så er billede rimeligt, men stadig ikke så godt som min egen indstilling, se tidligere i tråden. Mørkt rum:
Den indstilling duer slet ikke på mit TV. Alt får noget så sjældent som en BRUN tone, det nærmer sig den indstilling, der hedder sephia på et digital kamera. Og så er det alt for mørkt. Det er lige før jeg tror, der er noget galt med mit TV. Jeg lader det være nu. Jeg har ikke lyst til at bøvle mere. Konen er tilfreds indtil videre. Når hun ikke er det længere køber jeg et andet TV. Og det bliver ikke et Samsung. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19814 |
![]() |
Du har nok bare opdaget at der er stor forskel på LCD paneler, selv i samme produktserie.... Klaus |
|
![]() |
|
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |