recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung D7005 fejl??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung D7005 fejl??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung D7005 fejl??
    Sendt: 25-August-2011 kl. 21:28
Jeg har netop fået et Samsung D7005 LED TV. Det har et super billede, men der er dog et par ting som bekymrer mig. For det første kan man især forneden og foroven ligesom se nogle lyse pletter. Det er ikke clouding. Det ser nærmere ud som om at EDGE lysdioderne "stråler" ind på skærmen. Det er ikke jævnt fordelt hele vejen i TV'ets bredde men snarere 3-4 steder. Det ses naturligvis mest på sort baggrund og sorte bjælker, men dog også ved andre farver. Mit spørgsmål er nu om det er normalt for et EDGE LED TV? Jeg synes ikke jeg har kunnet se det i nogle af de tests jeg har læst bl.a. på Flatpanels.
Et andet problem er at TV'et desværre har både en død og en lysende pixel.

Om alle omstændig ryger TV'et retur til Elgiganten, hvor det er købt, men hvad skal jeg så???? Vil det hjælpe at få det byttet tror I?

Noget helt andet er at jeg inden mit D7005 havde købt et demo Panasonic VT20 TV, også fra Elgiganten. Den havde kun kørt 158 timer, så dem var jo så godt som ny. Den røg imidlertidig også hurtig retur, da den havde ret krafig fastbrænding. Efter 2 hele dage med burn-in wash dvd'en, var der overhovedet ingen forbedring...øv.

Hvad skal jeg dog gøre Confused Iøvrigt er det et TV til soveværelset jeg leder efter. Det skal min. være 40" og med 3D. Jeg har et Pioneer 5090H i stuen og den flytter sig ikke ;-) Jeg kunne bare godt tænke mig at have et TV med 3D.

Jeg har også overvejet et Panasonic GT30 42", men er lidt bekymret omkring buzzing. Det ser ud til at en del har problemer med netop det. Og i et soveværelse høres det nok endnu mere da der ingen baggrundsstøj er. Kunne selvfølgelig bare købe det over nettet med 14 dages returret.

Indlægget er også skrevet på Flatpanels.dk bare lige til info.

Redigeret af Sickboy - 25-August-2011 kl. 21:35
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu