recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung D7005 LED slukker efter 3 min
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung D7005 LED slukker efter 3 min

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sslarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung D7005 LED slukker efter 3 min
    Sendt: 22-December-2011 kl. 10:08
Hej

Håber der er nogen der kan forklare mig hvad der sker med min nye Samsung D7005 LED.
Mere præsist så er det UE55D7005LUXXE.

Lige pludselig er den begyndt at slukke sig selv efter 3 min. Lige nøjagtig 3 min, uanset hvad jeg gør.
Har forsøgt alt, men går jeg ind i Smart Hub, så er det som om den fryser, da jeg så ikke kan noget som helst derefter med fjernbetjeningen eller på knapperne på siden/bag af skærmen.

Jeg har forsøgt at opdatere firmware, da det skulle hjælpe, men når jeg kommer ind efter at den har fundet en nyere på usb, så sker der intet når jeg forsøger at vælge OK til at opdatere.
Somom den ikke vil godtage et OK alligevel. Og nogle gange låser den også her, da annuler heller ikke har nogen funktion.
Forsøger at opdatere fra 1015 til 1019.2 som lige er kommet  den 17. dec.

Er der nogen der har oplevet lignende, eller kan fortæle hvorfor jeg mon ikke kan opdatere firmware.
Eller skal jeg bare tage fat på Samsung Support?

Søren
Til top
sslarsen Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 24-Marts-2006
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sslarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 21:54
Løst...

Fejlen fandt jeg da jeg ville gøre klar til tekniker besøg. Tog så min Samsung S1 Mini disk jeg bruger til PVR fra, og ville prøve at tænde.
Så spillede det hele igen. Inkl. firmware opdatering.
Så nu søger jeg svaret på den perfekte disk til Samsung PVR, og læser der er kendte problemer med at få det stabilt.. Tsk Tsk.
Søren
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 21:57
du skal vel bare have en disk med egen PSU, tyder på samsungen ikke er for glad for at levere strøm fra USB til en disk..

alternativt kan du købe en USB HUB med strøm til og sætte S1 mini´en igennem der.
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 02:48
Har brugt en Samsung G2 Portable længe uden problemer :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu