recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SAMSUNG D8005 (LED) 46"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SAMSUNG D8005 (LED) 46"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Holle101 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holle101 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SAMSUNG D8005 (LED) 46"
    Sendt: 19-December-2011 kl. 15:03
Hej derude.
Jeg har købt det ganske udemærkede TV, men har et problem - billedet går ned i lysstyrke, når der er lidt tekst på sort baggrund, eller når der er mørke sekvenser i f.eks film.
Jeg havde samme problem med min SONY Z4500, men der fik jeg slået "et eller andet fra".
Men nu er jeg på dem.
Håber på "julehjælp"
 
På forhånd tak,
og med venlig hilsen
*SAMSUNG UE46D8005YUXXE
*3D BLU RAY UE46D8005YUXXE
*ONKYO TX-NR807 netværks receiver
*BOSE ACOUSTIMAS-15, udvidet til 7,1 + 2 BOSE 161 SPEAKERS
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 15:43
Som udgangspunkt, så brug de her indstillinger, se om det ikke hjælper på dit problem.
Til top
Holle101 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holle101 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 16:30
Tak for linket - er desværre prøvet uden resultat.
*SAMSUNG UE46D8005YUXXE
*3D BLU RAY UE46D8005YUXXE
*ONKYO TX-NR807 netværks receiver
*BOSE ACOUSTIMAS-15, udvidet til 7,1 + 2 BOSE 161 SPEAKERS
Til top
Efre Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-November-2007
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Efre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 12:39
Prøv som jeg, kører standert på billed med lyscensor slået til, der syntes jeg at jeg får det bedste billed, har også prøvet de indstillinger fra avblog, uden gode resultater
det er os fint med de kalibreinger, med hvadså når der er kommet en opdatering af softwaren er man så ikke ligevidt, og det har vel osse noget at sige hvilken program/kanal man ser efter hvor gode optagelserne er fra diverse tv selskaber mm.
Til top
Holle101 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holle101 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 18:20
Hej.
Tak for dit svar - men du skal vide, at bruger du lyscensor til, bruger dit TV, væsentligt mere strøm.
Jeg kører med dynamisk billede, det er er også dyrere, men godt på nær de irriterende svingninger i lys, ved mørk baggrund.
 
Og ringe til SAMSUNGS support - glem det det er ikke andet end et par karnevalspiger, der har fået et to timers danskkursus.
Man bliver uden at vide det, stillet om til Sau Paulo....... (Det er sandt). Desværre.
Godt Nytår.Clap
*SAMSUNG UE46D8005YUXXE
*3D BLU RAY UE46D8005YUXXE
*ONKYO TX-NR807 netværks receiver
*BOSE ACOUSTIMAS-15, udvidet til 7,1 + 2 BOSE 161 SPEAKERS
Til top
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackAce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af Holle101 Holle101 skrev:

Hej.
Tak for dit svar - men du skal vide, at bruger du lyscensor til, bruger dit TV, væsentligt mere strøm.
Jeg kører med dynamisk billede, det er er også dyrere, men godt på nær de irriterende svingninger i lys, ved mørk baggrund.
 
Og ringe til SAMSUNGS support - glem det det er ikke andet end et par karnevalspiger, der har fået et to timers danskkursus.
Man bliver uden at vide det, stillet om til Sau Paulo....... (Det er sandt). Desværre.
Godt Nytår.Clap
Tak i lige måde, og du har ganske ret i at pigerne derinde er virkelig dårlig til dansk, men havde held i at fange en med 100% dansk, så man kan være heldig, men desværre kunne hun ikke løse mit problem. Man får virkelig fornemmelsen at de overhovedet ikke er klædt på til opgaven/support.
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu