|
Samsung dårligt trådløs netforb. og afsp.af billed |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mille ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2012 kl. 18:13 |
Hej
Mitte i februar i år købte jeg et nyt Samsung 46” Smart TV i 8005 serien. Man skulle kunne gå trådløs på nettet og via USB portene skulle der kunne afspilles, billeder videoklip samt videofilm. Jeg har bare det proplem at den meget sjælden kan gå på nettet uden at jeg skal gå igennem hele opsætningen vær gange, den kan simpelthen ikke huske opsætningen. Vi har syv andre enheder i huset samt en hel del venner og bekende som kan bruge vores trådløs netværk, uden problemer. Afspilning af billeder og videoklip er også meget mangelfuld, det går meget langsomt, nogen mapper kan den ikke vise, der mangler lyd, videoerne går pludseligt i stå. Har prøvet på mange andre TV og digitale bokse, der kører det fint og jeg har prøvet mange steller de seneste uger. Er der nogen der ude der har samme proplem og har man eventuelt løsning på problemet. MVH |
|
DT
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt du ikke en løsning i brugervejledningen?
|
|
![]() |
|
mille ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Nej dette kunne jeg ikke, den er godt nok på 338 sider, men der står s.. ikke rigtig noget i den. Jeg har også talt med Samsung, nyt TV efter 14 dage, efter tre uger det samme igen, skiftet main board, to dage efter det samme igen og det er kun med min trådløs forbindelse, det med HD`en har aldrig virket rigtig, selv om der er prøvet mange forskydelige, også efter Samsungs opskrift.
|
|
DT
|
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Hvad skal du bruge usb porten til for at komme på nettet? Der er jo indbygget trådløst internet forbindelse i skærmen. Den skal bare sættes op under menu indstillingerne. Det er pærenemt.
Hilsen Ole
|
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
Jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok. Jeg kan komme på nettet, men den kan ikke huske opsætning, vær gang TV har været slukket skal jeg begynde forfra med opsætning af det trådløse netværk. En gang i mellem kan den godt, der ikke noget i vejen med mit netværk, det er afprøvet. Vi har seks andre emner der går på nettet uden problemer I USB porten tilslutter jeg selvfølgeligt min HD, vor jeg skal afspille mine billeder og hjemmevideoer.
|
|
DT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19966 |
Hvilken IP adresse får fjernsynet, når det virker? Klaus |
|
![]() |
|
IP adresse kører automatisk, det har det altid gjord og der har ikke været problemer
|
|
DT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |