recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung dvbc tv - ingen digitale kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung dvbc tv - ingen digitale kanaler

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2009 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af Jens Lindeblad Jens Lindeblad skrev:

Tusind tak til Jan og flemming. Nu spiller det. :-)

Og til radiomanden > Tror du må holde dig til radio, ved godt medie som
ikke er så stort længere, men op med humøret.

Det er sgu fundstændig ligegyldigt med dine dumsmarte kommentarer.

Hov hov   Radiomanden har hjulpet mange herinde

Med VENLIG hilsen

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2009 kl. 23:13
Ja han har også hjulpet mig indtil flere gange......... syntes det er en temmelig ubehagelig tone hr. Lindeblad ligger for dagen.
Ikke en man har lyst til at hjælpe en anden gang.
Ning
Til top
stroem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-August-2009
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 18:41

hej, jeg er også ejer af en samsung b535. Vedr opsætning søgte jeg på både analoge og digitale kanaler. Har mellempakke. Risikerer jeg ikke at miste noen kanaler hvis jeg kun kører digitalt?

Har desuden haft brug for de analoge, da jeg efter opsætning ikke kan se tv3 samt sverige 1 og 2? Ellers kører de resterende fint.

Jeg slås desuden med hakken i billede på tv2 samt uønskede undertekster som jeg ikke kan fjerne Nogen med gode råd? mvh

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 00:21
Stroem!

Dit tv har den rigtige DVB-C MPEG4 tuner, hvis det ikke  er parallelimport. Så det kan modtage alle dine kanaler digitalt (medmindre du er blandt de få der bor i en antenneforening der er uden regional aftale med YouSee). Og du kan også modtage de kanaler der kun sendes digitalt, fx DR Update og den nytilkomne Canal9.

De øvrige problemer lader jeg ligge, men hold øje med andre tråde, for der meldes hyppigt om problemer med modtagelse efter at YouSee den 15. sept. gennemførte den gratis adgang til det digitale spejl af de analoge kanaler.

Redigeret af Vilhelm - 25-September-2009 kl. 00:22
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af stroem stroem skrev:

Vedr opsætning søgte jeg på både analoge og digitale kanaler. Har mellempakke. Risikerer jeg ikke at miste noen kanaler hvis jeg kun kører digitalt?

Nu ved jeg ikke om du bor i Københavnsområdet, men så vidt jeg kan se er Kanal København kun tilgængelig analogt og ikke digitalt på YouSee kabel-tv.

Oprindeligt skrevet af stroem stroem skrev:

Har desuden haft brug for de analoge, da jeg efter opsætning ikke kan se tv3 samt sverige 1 og 2? Ellers kører de resterende fint.

Jeg og mange andre har eller har haft samme problem. Du mangler sikkert også Discovery og et par andre kanaler, jeg ikke lige kan huske.

Problemet skulle være indstråling fra Hove senderen på den frekvens, hvor disse digital kanaler ligger på YouSee kabel-tv, et sted i dine kabler eller stik, hvor de ikke er beskyttet tilstrækkelig mod højfrekvente signaler.

Ved at gå mine kabler igennem og udskifte et meget ringe 1½ meter antennekabel mellem recorder og tv, har jeg elimineret problemet for mit vedkommende, og jeg har også bestilt HF-tætte stik til mit lange antennekabel i stuen

Redigeret af DrageMester - 25-September-2009 kl. 14:08
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu