|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
struckie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 16-Marts-2004 kl. 21:15 |
hej i gruppen ...
jeg har en Samsung DVD-909 som jeg er ved at være træt af.. den kan næsten ikke afspille nogle dvd'er eller noget... også når den kan komme til at afspille en så hakker det i filmen.. jeg har lige købt Terminator 3. og jeg har gældet mig til at se den.. men nej.. så det er det jeg ville høre om.. der var noget ude på nettet så jeg kunne updater den .. den skulle også kunne læse brændte cd'er men efter hvad jeg har fundet ud af kan den kun læse vivastar cd'er.. den skulle jo også kunne læse andre cd'er..
jeg håber at der er en der ude der kan hjælpe mig.. jeg købte den Samsung DVD-909 20 aug 2000 og jeg har ikke jaaa spillet 5 dvd'er på den og nu da det er en maskine til ca 3999 den gang så skal den da også virke til den pris
/Struckie |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Struckie Brugerne på dvdrhelp.com skriver noget om at software updates gør den mere stabil. Men jeg kan ikke rigtigt finde nogen updates til den på www.samsung.com, jeg ville nok prøve om der er en kontakt email på www.samsung.se hvor du kan spørge efter en ny software. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Du skal bare købe en ny. Samsungs 709/909 afspilllere var/er det værste l... du kan forestille dig. Tror seriøst du vil få mere glæde af en 500 kr. afspiller i netto end din 909'er... Men selvfølgelig, kan den opgraderes (gratis) er det et forsøg værd, men ikke ndoget jeg ville ofre særligt meget tid på og ingen penge. VH Claus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |