recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung eller Sony ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung eller Sony ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SirTofting Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2007 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Kaktudsen Kaktudsen skrev:

Fruen og jeg har været på shopping i dag, og sammenlignede netop de 2 modeller du nævner, da det som udgangspunkt var de samme 2 vi var interesseret i. Men vi valgte at købe et SAMSUNG LE-40M87BD, da det stod markant skarpere / klarere / mere tydeligt i billedet end Sony. Og som indehaveren af den Expert-butik vi handlede i sagde: Samsung er et hestehoved foran Sony, hvad angår LCD. Måske bare hans synspunkt, men da vi så begge skærme igang ved siden af hinanden, med samme film, og med samme signal, var VI ikke i tvivl: SAMSUNG LE-40M86BD

- Men tillykke med DIT Sony valg. man skal jo vælge det man selv syntes er bedst.

< =text/>

Ja de forhandlere kan sq da heller aldrig blive enige.

Jeg var et smut i Fona igår, og der sagde forhandleren at Sony absolut var det bedste LCD på markedet. Det ville han da godt indrømme selvom han havde et Samsung stående derhjemme. Men måske var han bare blevet forelsket i Sonys MotionFlow og DVB-C tuner... det talte han i hvert fald meget om....

Til top
lokkedue Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2007 kl. 19:01
Står selv og skal vælge mellem et af disse to tv, men kan ikke umiddelbart finde nogle af dem i odense.. Nogen der kender til en butik i odense-området der har disse tv stående?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu