recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung ES 9005 75" ELLER Panasonic ZT 60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung ES 9005 75" ELLER Panasonic ZT 60

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 22:49
Ja men der er ingen tvivl om at samsungs 9005 leverer et rigtigt godt LED billede, men jeg frygter bare at jeg vil savne mit plasmabillede????  
Har lige læst et par svenske tests, og de giver rigtigt gode karakterer.

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 10:34
Så landede det nye Samsung 9005 75" :-)

Yderst imponerende "out of the box", og så skal jeg selvfølgelig lige justere lidt , men er MEGET imponeret indtil nu.

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 12:17
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 12:47
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jamen, til lykke med den lill...øhh...store ny.
Godt, det ikke er mig, der skal trækkes med det.

75"...Jeg har lige prøvet at måle op, hvor stort det er. Damn, det er jo næsten 4x større end mit 40", der ganske vist skal udskiftes til noget større i løbet af i år, dog ikke noget der kommer i nærheden af 75".
TakkerTongue    Ja men det var nu også mest konen der ville have det........Wink

Jeg må jo se om jeg kan leve med det, ellers er der jo altid DBA LOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

75"...Jeg har lige prøvet at måle op, hvor stort det er. Damn, det er jo næsten 4x større end mit 40", der ganske vist skal udskiftes til noget større i løbet af i år, dog ikke noget der kommer i nærheden af 75".
TakkerTongue    Ja men det var nu også mest konen der ville have det........Wink

Oh hvilken fremragende koneLOL

Tillykke med babyen HenrikTongue
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oh hvilken fremragende koneLOL

Tillykke med babyen HenrikTongue
Hej John Tongue  Tak skal du have.

Ja her har jeg sgu været heldig Wink

Har allerede været inde i farve, lys og kontrast hvor der skal justeres noget (efter min smag).
Har også lige set en af Samsungs 3D film.  Det er sgu imponerende, selv om jeg ikke tror det er noget man kommer til at se hver dag. Især de naturklip fra Afrika er vildt imponerende.
Jeg vender tilbage med mere info.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu