|
Samsung ES 9005 75" ELLER Panasonic ZT 60 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja men der er ingen tvivl om at samsungs 9005 leverer et rigtigt godt LED billede, men jeg frygter bare at jeg vil savne mit plasmabillede????
Har lige læst et par svenske tests, og de giver rigtigt gode karakterer.
|
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
||
Så landede det nye Samsung 9005 75" :-)
Yderst imponerende "out of the box", og så skal jeg selvfølgelig lige justere lidt , men er MEGET imponeret indtil nu. |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
||
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 12:47 |
|||
![]() |
|||
||
Takker
![]() ![]() Jeg må jo se om jeg kan leve med det, ellers er der jo altid DBA
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Oh hvilken fremragende kone ![]() Tillykke med babyen Henrik
![]() |
|||
![]() |
|||
||
![]() Ja her har jeg sgu været heldig
![]() Har allerede været inde i farve, lys og kontrast hvor der skal justeres noget (efter min smag).
Har også lige set en af Samsungs 3D film. Det er sgu imponerende, selv om jeg ikke tror det er noget man kommer til at se hver dag. Især de naturklip fra Afrika er vildt imponerende.
Jeg vender tilbage med mere info.
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |