recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Es7005 mistet kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Es7005 mistet kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bluesy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2004
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bluesy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Es7005 mistet kanaler
    Sendt: 11-Januar-2013 kl. 19:37
Jeg kom hjem fra arbejde idag, og når jeg tænder tv´et så skriver den "svagt eller ingtet tv signal" jeg har så prøvet at tae antenne kabel fra yousee boksen (som godt kan finde tv kanaler) og sat i uden held, har også prøvet en fuld nulstilling af tv´et også uden held.

Jeg kan så se når den tuner automatisk at den hurtigt hopper til 50% dog uden at jeg ved om dette er normalt.

Nogle der har en ide til hvad det kan skyldes? eller et tip til hvordan jeg kommer videre.

Mvh
Dennis
Til top
tvjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2013 kl. 05:33
havde samme problem, men signalet kom igen og nu er der ikke problemer.
Pioneer PDP LX508D
Lexicon RV5
Audiopro Avanti A100/20/10DC
Playstation 3
Chord Optichord, HDMI 1.3
The Music Cabel Gold & white.
Eichmann Spectral
Sove TV: Samsung UE40ES8005
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu