|
Samsung es7005 vs es8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
speedy5580 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2013 kl. 23:31 |
Hej har i noget tid nu kigget på nyt tv og har overvejet es8005 i 55tommer. Men har nu kigget på 7005 også og det eneste jeg syntes jeg kan se af forskel er den táblet hvilket jeg ikke har noget at bruge til og så sølv rammen på 8005 hvor den er sort på 7005. Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskel der ellers er
På forhånd mange tak |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der plejer at være samme svar på dette spørgsmål, som det du selv har erfaret. Prisen, rammen og tabletten.
Softwaren og panelet er det samme.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
8005 har Micro Dimming Ultimate, hvor 7005 har Micro Dimming. Hvad det har af reel betydning skal jeg ikke kunne sige...
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4705 |
Min erfaring er, at det i praksis ikke har nogen betydning.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |